سایت فریلنسر خارجی

۱۵ سایت فریلنسر خارجی برای پیدا کردن کار

چه به دنبال راه‌های دیگری برای پرداخت صورت‌حساب‌ها و قبوض خود باشید یا به دنبال فرصت‌های پیشرفت حرفه‌ای باشید و یا آزادی را که فریلنسینگ به ارمغان می‌آورد، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد که میلیون‌ها نفر مزایای فریلنسرینگ حرفه‌ای را متوجه شده‌اند. راهنمای زیادی برای به خود متکی بودن وجود دارند. باید حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید. نمونه کار از پروژه‌های قبلی خودتان فراهم کنید و شاید لازم باشد خودتان از طریق آزمونی اثبات کنید. در ادامه ۱۵ سایت فریلنسر خارجی برای یافتن شغل  به عنوان فریلنسر معرفی می‌شود که امکان به نمایش گذاشتن مهارت‌های شما را دارد.

۱) upwork

با بیش از ۱.۵ میلیون کاربر، Upwrok ( oDesk سابق) برای هر نوع از فریلنسری پیشنهاد ارائه می‌دهد. این وب‌سایت شامل پروژه‌های کوتاه مدت یا بلند مدت، ساعتی یا هر پروژه‌ای و همکاری متخصصان حرفه‌ای و ابتدایی می‌باشد. علی‌رغم  جایگاه شغلی که دارید، Upwork احتمالن پیشنهادی برای شما خواهد داشت.

۲) Toptal

این سایت فریلنسر خارجی رویکرد متفاوتی با سایر نمونه‌های بیان شده در این لیست دارد.

Toptal مخصوص فریلنسرهای باتجربه و ماهر است.

گذراندن مرحله غربال‌گری Toptal به شما این فرصت بی‌نظیر را می‌دهد که به پروژه‌های واقعی با مشتریان حقیقی مانند( JPMorgan, Zendesk , Airbnb , …) دسترسی داشته باشید و دستمزد عادلانه دریافت کنید. هم‌چنین شما قادر خواهید از طریق مجموعه Toptal به گردهمایی و رویدادهای فناوری متعدد ملحق شوید.

۳) Elance

Elacnce یک وب سایت فریلنسر خارجی است که بسیاری از دردسرهای فریلنسرها را رفع می‌کند. شما قادر خواهید بود که بلافاصله بدون زحمت پروفایل ایجاد کنید، از پشتیبانی مالی لذت برده و یقین حاصل کنید که همواره تمام ساعت‌های کاری شما پرداخت خواهد شد.

نکته: وب‌سایت Elance به وب‌سایت Upwork شده است.

۴) Freelancer

برخلاف بسیاری از سیستم‌های عامل دیگر، علاوه بر ارائه میلیون‌ها پروژه این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد تا با سایر فریلنسرها رقابت کنید برای آزمودن مهارت‌های خودتان

اگر شما یک فرد رقابتی و با اعتمادبه نفسی در حرفه خود هستید، این یک راه خوب به معرض نمایش قرار دادن توانایی‌های‌تان و جذب مشتریان بیشتر است.

۵)  Craigslist

اگرچه اکثر مردم Craigslist را یک پلتفرم برای خرید و فروش وسایل گوناگون و جورواجور می‌دانند ولی در واقع این وب‌سایت، یک منبع خوب برای پروژه‌های فریلنسرینگ است.

اگر شما کار در دفتر کار را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به راحتی پیشنهادات محلی را جستجو کنید و یا اگر کار به صورت راه‌دور در شهرهای بزرگ و مهم را ترجیح می‌دهید، می‌توانید پروژه‌های فریلنسرینگ را جستجو کنید.

۶) Guru

این وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی تجربه کاری خود را به نمایش بگذارید و ویژگی‌های روزانه شغلی را مطرح کنید تا مطمئن شوید که هیچ فرصت خوبی را از دست نخواهید داد. Guru به شما این اجازه را می‌دهد که تمام کارهای خود را به آسانی مدیریت کنید.

۷) ۹۹designs

یک پلتفرم برای طراحان فریلنسر، ۹۹ designs اجازه رقابت در مسابقات طراحی را می‌دهد و بازخورد مشتریان را برای انتخاب بهترین‌ها را جمع‌آوری می‌کند. این وب‌سایت یک بستر مناسب برای به معرض نمایش قراردادن و ثابت کردن توانایی، طراحان توانمند است.

۸)  Peopleperhour

این وب‌سایت یک وب‌سایت فریلنسری مناسب با یک پلتفرم عالی است که تمرکز بر پروژه‌های تحت وب فریلنسری می‌باشد. اگر شما یک طراح، توسعه دهنده وب یا متخصص سئو و … هستید، Peopleperhour قطعن ارزش چک کردن را دارد.

۹) Freelance Writing Gigs

اگر شما یک نویسنده، سردبیر، وبلاگ‌نویس، ناشر و یا ترکیبی از مشاغل ذکر شده هستید. Freelance Writing Gigs یک گزینه عالی برای کسانی که با کلمات سروکار دارند است.

۱۰) demand media

یک سایت فریلنسر خارجی که مخصوص افراد خلاق مانند نویسندگان، فیلمسازان، تولیدکنندگان، عکاسان و … است. با استفاده از امکانات سایت شما می‌توانید محتوای بی‌نظیری را ایجاد کنید، مخاطبان را جذب و توانایی خود را گسترش دهید.

۱۱) College Recruiter

College recruiter برای دانش‌آموزان کالج یا فارغ‌التحصیلان تازه کار است که به دنبال کارهای فریلنسر از هر نوعی هستند. علاوه بر اینکه یک منبع برای کار نیمه وقت، آن می‌تواند یک راه عالی برای شروع کار شما باشد.

۱۲) GetACoder

این وب‌سایت برای نویسندگان فریلنسر، طراحان وب و برنامه‌نویسان است. دقیقن همان چیزی است که کسب‌وکارهای کوچک نیاز برای پیاده‌سازی ایده وب‌سایتهایشان دارند.

getcoder میلیون‌ها پروژه‌­ی مقیاس کوچک را عرضه می­‌کند.

۱۳) Ifreelance

این پلتفرم، بعضی از گزینه ­های احتمالی و معمول فریلنسر بودن را فراهم می­کند( نویسنده‌ها، سردبیران و برنامه‌نویسان و …) اما بازاریابان فریلنسر را نیز به همان نسبت برجسته می­کند.

برخلاف سایر وب‌سایت‌ها، Ifreelance به شما اجازه می‌دهد که ۱۰۰ درصد درآمد خود را حفظ کنید.

۱۴) Project4hire

این وب‌سایت با صدها دسته‌بندی از پروژه‌ها، یافتن پروژه‌های متناسب با مهارت شما را بدون نیاز به بررسی کردن از میان تعداد زیادی از پست‌های وب‌سایت، تسهیل می‌کند. این وب‌سایت مناسب برای کدنویسان، طراحان و مشاوران و افراد متخصص دیگر است.

۱۵) SimplyHired

این سایت فریلنسر خارجی پیشنهادهایی با محدوده وسیع‌تر نسبت به سایر وب‌سایت‌های فریلنسری ارائه می‌دهد. Simply hire یک وب‌سایت برای همه اعم از فروشندگان تا کارگان ساختمانی مناسب است. این وب‌سایت شامل یک وب‌لاگ به همراه راهنمایی‌های استخدام، یک دایرکتوری مبتنی بر جستجوی محلی است.

این که آیا شما یک کدنویس، طراح، متخصص یا دانش‌آموز یا چیزی مانند این‌ها هستید، یک پلتفرم فریلنسری برای شما وجود دارد. برای شروع از امروز سایت‌‌های بالا را چک کنید.