نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه: معرفی بهترین گزینه‌ها (+ لینک دانلود مستقیم)

همه ما در زندگی خود شرایطی را تجربه کرده‌ایم که در آن حجم کارهای روزانه به طور ناگهانی افزایش یافته و اوضاع از کنترل‌مان خارج می‌شود. به خصوص اگر شخص کارآفرین، مدیر یک کسب‌وکار و یا فردی با ارتباطات و درگیر با پروژه‌های بسیاری باشید، یادآوری و مدیریت کارهای روزمره می‌تواند برایتان یک چالش واقعی باشد! اما به هیچ وجه نگران نباشید؛ چرا که در این شرایط، یک نرم افزار مدیریت کارهای روزانه می‌تواند به تمامی فعالیت‌های شما نظم و ترتیب ببخشد. در حال حاضر نرم‌افزارهای مختلفی به همین منظور طراحی و ارائه شده‌اند. اما برخی از آنها به دلیل کارایی بالا و یا حتی ظاهر زیبا و کاربرپسند خود، امتیاز بیشتری را نسبت به سایر گزینه‌های مشابه کسب می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم تا چند مورد از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت کارهای روزمره را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با این نرم‌افزارهای کاربردی و مفید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای مدیریتی: ۱۵ نکته و توصیه مهم برای مدیران تازه‌کار

معرفی بهترین گزینه‌های نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

در ادامه این مقاله، برخی از نرم افزارهای مناسب برای مدیریت کارها و فعالیت‌های روزمره را به شما معرفی می‌کنیم. هر کدام از این نرم‌افزارها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند. پس توصیه می‌کنیم تا با بررسی دقیق هر کدام از آنها، بهترین گزینه برای خودتان را انتخاب کنید. همچنین برای راحتی شما لینک دانلود هر یک از این نرم‌افزارها برای پلت‌فرم‌های مختلف را در بخش معرفی آن قرار داده‌ایم. بهترین گزینه‌های نرم افزار مدیریت کارهای روزانه عبارتند از:

نرم افزار Wunderlist

 

نرم افزار مدیریت کارهای روزانه

نرم افزار Wunderlist یکی از بهترین گزینه‌های نرم افزار مدیریت کارهای روزانه به شمار می‌رود. این نرم‌افزار برای استفاده پایه کاملاً رایگان بوده و می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن را بر روی گوشی و یا رایانه شخصی خود نصب کنید. همچنین اگر به دنبال دستیابی به حداکثر قابلیت‌های این نرم‌افزار هستید، نسخه حرفه‌ای آن می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. با استفاده از نرم‌افزار واندرلیست قادر خواهید بود تا لیستی از کارهای روزانه خود تهیه کرده و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. تجربه کاربری این نرم‌افزار بسیار تمیز و زیبا طراحی شده است. حتی در صورتی که دو نفر به صورت همزمان مشغول ویرایش یک لیست باشند، باز هم مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد شد.

این نرم‌افزار در حالت کلی بسیار شیک، ساده و کاربرپسند است. شما می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر لیست کارهای مورد نظر خود را به آن اضافه کرده و ویرایش دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر اضافه کردن زمان انجام، یادآوری و برخی دیگر از ویژگی‌های کاربردی ازجمله مزایای این نرم‌افزار به شمار می‌روند. نرم افزار واندر لیست برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و همچنین مرورگر کروم در دسترس است.

نرم افزار Todoist

 

نرم افزار مدیریت کارها

 

نرم‌افزار تودوییست از چندین سال پیش وجود داشته است. اما به‌روزرسانی‌ها و افزوده شدن ویژگی‌های جذاب و کاربردی به این نرم‌افزار در سال‌های اخیر، باعث پررنگ‌تر شدن آن شده است. این اپلیکیشن شامل هزاران قابلیت عالی است که به شما کمک می‌کند تا لیست کارهای روزمره خود را براساس تاریخ آنها سازمان‌دهی کنید. نسخه رایگان این نرم افزار مدیریت کارهای روزانه نسبت به نسخه رایگان اپلیکیشن Wunderlist قابلیت‌های کمتری دارد؛ اما طراحی زیبا و کاربرپسند آن باعث شده تا این کمبود کمتر به چشم برسد. با استفاده از این نرم‌افزار قادر خواهید بود تا در کنار فعالیت‌های اصلی، چندین فعالیت و پروژه فرعی نیز تعریف کرده و اهمیت هر کدام را مشخص کنید. نسخه حرفه‌ای این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی همچون ارسال نوتیفیکیش، ایمیل و همچنین امکان برچسب زدن و فیلتر کردن کارها است. برای استفاده از این نسخه لازم است تا سالانه ۲۹ دلار پرداخت کنید.

نرم‌افزار Todoist برای انواع پلتفرم‌ها نظیر اندروید، iOS و همچنین رایانه‌های شخصی ارائه شده است. همچنین این نرم‌افزار دارای افزونه‌هایی برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس بوده و با سرویس‌هایی نظیر Google Drive و IFTTT سازگاری کاملی دارد.

نرم افزار Trello

 

نرم افزار ترلو

ترلو یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها در میان لیست بهترین نرم افزار مدیریت کارهای روزانه است. این نرم‌افزار آنلاین و کاربردی توسط شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار به سادگی هرچه تمام‌تر و با استفاده از سیستم Drag and Drop می‌تواند تمام کارهای روزمره شما را بر اساس تاریخ و یا دسته‌بندی‌های مورد نظرتان مرتب و سازمان‌دهی کند. شما می‌توانید هر پروژه خود را در داخل یک بورد قرار داده و در داخل هر بورد تقسیم‌بندی‌های مورد نظر خود را اعمال کنید. همچنین شما می‌توانید اعضای تیم و یا افراد مورد نظر خود را به یک بورد اضافه کرده و در کنار به اشتراک‌گذاری کارهای روزانه خود با آنها، در صورت نیاز وظایفی را نیز به دوستان و همکارانتان واگذار کنید.

امکان تعیین تاریخ مقرر برای انجام هر کدام از وظایف، افزودن برچسب‌های رنگی و تعریف نقش و مفهوم هر کدام از برچسب‌ها در یک بورد، تعیین سطح دسترسی هر کدام از کاربران، امکان آپلود و دانلود فایل در قسمت مربوط به هر کدام از وظایف و بسیاری از امکانات مدیریتی دیگر، همگی در نرم‌افزار ترلو در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. همانند دیگر گزینه‌های معرفی شده در این لیست، نرم‌افزار ترلو در حالت پایه امکانات خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از تمام ویژگی‌های این نرم‌افزار کاربردی باشید، می‌توانید با پرداخت حق اشتراک سالیانه، از یک ابزار تمام و عیار بهره‌مند شوید.

به تازگی در سال ۹۹ ترلو امکانات خودش را برای کاربران ایرانی محدود کرده است، در صورتی که قبلاً از این سرویس استفاده می‌کردید یا تمایل دارید از آن استفاده کنید، می‌توانید آی‌پی خودتان را تغییر داده و از آن استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: مدیریت پروژه چیست؟ معرفی چند دوره آموزشی مدیریت پروژه معتبر در ایران

به کارهای خود سر و سامان دهید

همان‌طور که مشاهده کردید، انواع ابزارها و نرم افزار مدیریت کارهای روزانه آماده منظم کردن وظایف کاری و شخصی شما هستند. هر کدام از این ابزارها قابلیت‌های خاص خود را دارند که می‌توانید بر اساس نیازهای روزانه خود از آنها استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید بیش از یکی از این نرم‌افزارها را برای موارد مختلفی مانند کارهای شخصی و یا وشایف مربوط به کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید. امیدواریم که با استفاده از نرم‌افزارهای معرفی شده در این مقاله، به آسانی هرچه تمام تر به کارهای پیچیده و روزمره خود سر و سامان دهید!

آیا تا به حال تجربه استفاده از نرم افزار مدیریت کارهای روزانه استفاده کرده‌اید؟ با چه مزایا و احتمالاً محدودیت‌‌هایی مواجه شده‌اید؟ به نظر شما بهترین این نوع نرم‌افزارها کدام است؟ لطفاً تجربیات و نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.