سایت انجام پروژه

معرفی بهترین گزینه‌های سایت انجام پروژه و کسب درآمد به صورت دورکاری

افراد مختلف ممکن است سلیقه‌های متفاوتی برای کار کردن داشته باشند. برخی از مردم ترجیح می‌دهند تا محدوده زمانی کاری آنها مشخص بوده و برخی دیگر کار در شرایط زمانی انعطاف‌پذیر را برای خود مناسب می‌دانند. از جهت دیگر برخی علاقه‌مند به کار در یک محیط متمرکز و خاص داشته و برخی کار و کسب درآمد در خانه را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به یک کار با ساعات کاری منعطف و از راه دور علاقه دارند، بهتر است با بهترین گزینه‌های سایت انجام پروژه آشنایی داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی انواع وب‌سایت‌‌های مخصوص انجام پروژه و دورکاری پرداخته و نکات مهم برای استفاده بهتر از این وب‌سایت‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: دورکاری چیست؟ بررسی کامل یک سبک جدید از کار در شرایط کرونا

بهترین گزینه‌های سایت انجام پروژه

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، سایت‌های انجام پروژه بیشتر برای افرادی است که به دنبال شرایط کاری از راه دور، با ساعات کاری منعطف و یا به ‌صورت پروژه‌ای هستند. با این‌ حال اگر شما در حال حاضر شاغل بوده و به دنبال افزایش درآمد خود در اوقات آزاد خود هستید، مراجعه به یک سایت انجام پروژه می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیری را برای شما فراهم کند. با این مقدمه به سراغ معرفی برخی از این وب‌سایت‌ها می‌رویم:

 

درآمدزایی در منزل

پونیشا

بدون شک وب‌سایت پونیشا یکی از شناخته‌شده‌ترین گزینه‌های سایت انجام پروژه در ایران است. اگر در زمینه‌هایی همچون طراحی اپلیکیشن، برنامه‌نویسی، انجام کارهای گرافیکی، تولید محتوا، سرویس‌های مربوط به بازاریابی دیجیتالی و سئو و یا همچنین پیاده‌سازی وب‌سایت‌های وردپرسی مهارت و توانایی دارید، پونیشا می‌تواند پروژه‌های بسیاری را برای شما ارائه کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و مثبت این وب‌سایت، ارائه سرویس پرداخت امن و مطمئن است. با توجه به این که در انجام کارهای پروژه‌ای معمولاً کارفرما و کارگزار ملاقات مستقیم و حضوری با یکدیگر نداشته و حتی ممکن است تا آخرین لحظه انجام و اتمام پروژه و تسویه ‌حساب یکدیگر را ملاقات نکنند، پرداخت هزینه به یک شغل مجهول می‌تواند باعث نگرانی و یا حتی بروز مشکلاتی شود. پونیشا با اطلاع از این دغدغه، امکانی را ارائه کرده که پرداخت و دریافت هزینه مربوط با یک پروژه کاملاً شفاف شده و هیچ یک از طرفین در قبال مسئولیت‌های این انتقال هزینه نگران نباشند.

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر نه ‌تنها یک وب سایت انجام پروژه، بلکه یک پلتفرم آماده برای برقراری ارتباط بین کارفرمایان و کارگزاران است. برخلاف اغلب وب‌سایت‌های کاریابی فعلی، پارس فریلنسر فعالیت‌های خود را تنها بر روی قرار دادن آگهی استخدام محدود نکرده و امکانات بسیار بیشتر و خلاقانه‌تری را ارائه می‌کند. به ‌بیان ‌دیگر، پارس فریلنسر امکانات یک وب سایت کاریابی و درخواست پروژه را با یک پلتفرم ارتباطی میان کارفرما و کارگزار ادغام کرده است. برای مثال در این وب‌سایت امکان بارگذاری و انتقال فایل با انواع فرمت‌ها، نمایش نمونه کارهای انجام شده از طریق همین وب‌سایت، برون‌سپاری بخشی از پروژه به متخصصان ماهر و آماده جویای کار و همچنین امکان درخواست خدمات برای کسب‌وکارها و انتخاب بهترین سرویس و محصول از میان گزینه‌های پیشنهادی ارائه ‌شده است.

با این‌ حال اگر شما به دنبال یک آگهی استخدام و یا یافتن یک شغل تمام‌ وقت و پاره‌ وقت هستید، پارس فریلنسر همچنان پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. برای این منظور تنها کافی است تا به بخش کاریابی و استخدام این وب‌سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: کسب‌وکار کوچک خانگی، ۶ شغلی که می‌توانید در خانه انجام دهید.

جابینجا

یکی دیگر از معروف‌ترین گزینه‌های سایت انجام پروژه و کاریابی، وب‌سایت جابینجا است. جابینجا به لطف سابقه طولانی ‌مدت خود در این زمینه، کاملاً با نیاز کاربران خود آشنا بوده و سعی در برآورده سازی هرچه بیشتر این نیازها دارد. در این وب‌سایت شما به‌ سادگی می‌توانید یک رزومه حرفه‌ای و کامل برای خود ایجاد کرده و در هنگام درخواست همکاری با یکی از کارفرمایان، رزومه خود را نیز به ‌صورت خودکار برای آنها ارسال کنید. از دیگر قابلیت‌های این وب‌سایت می‌توان به دریافت آگهی‌های پیشنهادی از طریق ایمیل، نمایش آگهی‌های مشابه و مرتبط با تخصص شما بر اساس مهارت‌های انتخاب شده و همچنین ارسال گروهی درخواست همکاری به کارفرمایانی است که به دنبال شخصی با مهارت‌های شما هستند.

 

وب سایت کاریابی

 

با تمامی این اوصاف، سایت کاریابی جابینجا از لحاظ ایجاد بستری برای ارتباط بین کارفرما و کارگزار امکانات چندانی را ارائه نمی‌دهد. به‌ بیان‌ دیگر تنها پل ارتباطی دو سمت یک پروژه در این وب‌سایت شامل مشاهده آگهی، ارسال درخواست همکاری و مشاهده نتیجه درخواست خواهد بود و سایر فعالیت‌ها ازجمله ارتباط اولیه در محیطی به غیر از خود وب‌سایت صورت می‌گیرد. با این حال اگر به دنبال یافتن شغل پاره‌ وقت و یا تمام وقت با شرایط دلخواه خود هستید، وب‌ سایت جابینجا می‌تواند یک گزینه عالی برای شما فراهم کند.

کاریشه

آخرین وب سایت انجام پروژه که به آن خواهیم پرداخت، کاریشه نام دارد. این وب‌سایت با گرد هم آوردن بیش از ۴۲ هزار فریلنسر، از یک جامعه قدرتمند و توانا بهره‌مند بوده و هر کارفرمایی می‌تواند نیاز خود را با متخصصان آن برآورده کند. اگر شما نیز به دنبال یافتن پروژه‌های دورکاری مناسب هستید، می‌توانید به جمع بزرگ متخصصان کاریشه بپیوندید و در انتظار ارائه پیشنهاد‌ها مناسب از سوی کارفرمایان مختلف باشید. بخش اصلی حوزه‌های کاری وب‌سایت کاریشه شامل تخصص‌هایی نظیر برنامه‌نویسی موبایل برای اندروید و IOS، انجام کارهای گرافیکی نظیر طراحی لوگو و بنر و همچنین طراحی رابط و تجربه کاربری، طراحی تیزر و انیمیشن، برنامه‌نویسی وب‌سایت و در نهایت ترجمه و تولید محتوای متنی است.

آگهی‌های شغلی شما را خواهند یافت!

برخلاف دوران سابق که افراد جویای کار به دنبال یافتن شغل دلخواه خود می‌رفتند، در عصر حاضر آگهی‌های شغلی مناسب شما را خواهند یافت و از روش‌های مختلفی نظیر ایمیل به شما عرضه خواهند شد! برای این کار تنها لازم است تا در یک یا چند وب‌سایت کاریابی و دورکاری ثبت‌نام کنید. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین گزینه‌های سایت انجام پروژه و دورکاری پرداختیم.

به نظر شما در هنگام استفاده از چنین وب‌سایت‌هایی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آیا تجربه دریافت و انجام پروژه از طریق هر یک از این وب‌سایت‌ها را داشته‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران شبتا به اشتراک بگذارید.