آموزش بازاریابی محتوایی

۳۰ منبع عالی برای آموزش بازاریابی محتوایی

فهرست مطالب پنهان

بین ژانویه ۲۰۱۱ تا ژانویه ۲۰۱۵، تعداد لیست‌های شغلی در وب‌سایت Indeed شامل “محتوی بازاریابی” یا ” استراتژی محتوا ” تا ۳۵۰ درصد رشد داشته است. بنابراین، بهتر است چنین در نظر بگیریم که برخی از شما ایجاد کنندگان استارتاپ‌ها یک یا دو بازاریاب را برای این‌ کار استخدام می‌کنید. اما حقیقتاً چند نفر از شما چیزی در مورد بازاریابی دیجیتال می‌دانید، و آموزش بازاریابی محتوایی را کسب کرده‌اید، به ویژه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و یا بازاریابی محتوایی؟ احتمال دارد که تعداد زیادی از شما اطلاعاتی در این‌باره ندارید. آموزش بازاریابی یکی از مهم‌ترین نیازهای هر کسب‌وکاری است که سبب می‌شود تا نتایج فوق‌العاده‌ای را در کسب‌وکارتان رقم بزنید.

طبق آمار، تعداد بسیار کمی از کسب‌وکارهای کوچک مهارت و توانایی ایجاد و رعایت تکنیک‌های جدید دیجیتالی و اصول بازاریابی محتوایی را دارند و می‌توانند آن را عملی کنند. پس چگونه می‌توان محتوایی را تولید کرد که مشتریان و مشتریان احتمالی وارد عمل شوند؟

برای آشنایی بیشتر با اصول بازاریابی محتوایی کسب‌وکارها، پیشنهاد می‌کنیم تا این پست را مطالعه کنید.

قبلی از اینکه کسی را برای شغلی استخدام کنی، بهتر است خودت بدانی که آن شغل را چگونه انجام دهی.

دلایل بی‌شماری وجود دارد مبنی بر اینکه، این نقل قول کاملاً منطقی است. برای اینکه از زمان هم استفاده بهتری داشته باشیم، یک لیست از منابع جهت آموزش بازاریابی را در ادامه قید می‌کنیم.

در ادامه لیستی جامع ( نه کامل) از محل‌هایی مناسب برای آموزش بازاریابی دیجیتالی آورده شده است. لذت ببرید!

۱-راهنمای رسانه اجتماعی برای مبتدیان

فراهم آورنده: Moz، هزینه: رایگان

راهنمای مبتدیان برای رسانه‌های اجتماعی یک راهنمای درگیرکننده با ظاهری زیبا است که یادگیری آنچه را که نیاز دارید بدانید در زمانی که می‌خواهید را آسان می‌سازد.

۲- تقویم رسانه اجتماعی

فراهم آورنده: Twenty20 ، هزینه: رایگان

بر مبنای آمار Miach Cohen، مدیر تولید Twenty 20 ، با صدها مدیر رسانه‌های اجتماعی مصاحبه کرده است تا بتواند بهترین سال‌نامه‌ی محتوی رسانه اجتماعی را ایجاد کند، که در طول هفت روز اطلاعات و اعلانات مربوط به رویدادهای مهم و تعطیلات مربوط به هشتگ‌های مشهور را در اختیار شما قرار دهد.

۳- بسته‌ی بازاریابی محتوایی

سرپرستی توسط: Nicolas Nemmi، هزینه: رایگان

بسته بازاریابی محتوایی، یک مجموعه راهنما در مورد راهکارهای بازاریابی و درس‌نامه‌های آن است.

۴-بسته بازاریابی

فراهم آورنده: Ben Tossell، Mubasher Iqbal، Daniel Kempe هزینه: رایگان

بسته بازاریابی که ایده بسته بازاریابی محتوایی ذکر شده در بالا نیز از آن گرفته شده است، یک مجموعه راهنما از راه‌کارهای بازاریابی و ابزارهای مربوطه است. ایده این بسته از StartUp Stash گرفته شده است.

۵- ماشین محتوا

فراهم آورنده: Dan Norris ، هزینه: رایگان

این خدمت در ابزارهایی با سیستم عامل Kindle  رایگان است،  Norris 9 چارچوب ثابت شده برای بازاریابی محتوایی را ارائه می‌کند تا یک ماشین بازاریابی محتوایی را تنظیم و فراهم آورد.

۶- شروع بکارگیری یک رسانه اجتماعی: راهنمایی برای راهکارهای موجود

فراهم آورنده: Social Media Examiner، هزینه: رایگان

اگر شما در بکارگیری رسانه اجتماعی تازه کار هستید یا مطمئن نیستید که در حال انجام کار صحیح هستید، این صفحه مخصوص شماست. این صفحه محتوا برخی راهکارها است که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر یادگرفته و پیشرفت کنید.

۷- بسته موفقیت در بازاریابی اجتماعی

فراهم آورنده: Marketo، هزینه: رایگان

با بسته موفقیت در بازاریابی اجتماعی Marketo چگونگی به راه انداختن یک کسب‌وکار جدید و کسب درآمد را از طریق کانال‌های مختلف رسانه های اجتماعی را کشف کنید.

۸- وبلاگ رسانه اجتماعی HubSpot

فراهم آورنده : Hubspot، هزینه: رایگان

یک منبع بسیار جذاب و مفید در زمینه آموزش بازاریابی محتوایی است. با استفاده از HupSpot   می‌توانید در مورد آخرین اخبار و به روز رسانی‌های رسانه های اجتماعی اطلاعات بدست آورید، چرا که آخرین اخبار بازاریابی را پیش از هر منبع دیگری در اختیار قرار می‌‌دهد.

۹- فراگیری بازاریابی محلی

فراهم آورنده: Moz، هزینه: رایگان

مرکز یادگیری محلی Moz به شما آموزش خواهد داد که : جستجوی محلی چیست، آیا جستجوی محلی بهترین گزینه برای بازاریابی برای کسب و کار شما می‌باشد و چگونه جستجوی محلی را به بهترین شکل اجرا کنید تا حداکثر تعداد مشتری‌ها را به خود جلب کنید.

۱۰- راهنمایی مبتدیان برای SEO

فراهم آورنده: Moz، هزینه: رایگان

راهنمای مبتدیان برای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یک آموزش جامع و عمیق  درباره نحوه‌ ی کار موتورهای جستجو است. این راهنما استراتژی‌های پایه‌ای جهت افزایش سازگاری وب‌سایت خود با موتور جستجو را پوشش می‌دهد.

۱۱- راهنمای مبتدیان برای ساخت لینک

فراهم آورنده: Moz، هزینه: رایگان

خواه شما در ساخت لینک تازه کار باشید و خواه قبلاً این کار را انجام داده باشید، ما مطمئن هستیم که شما چیز مفیدی در این راهنما خواهید یافت.

۱۲- ۴۰ابزار بازاریابی محتوایی که به شما در ذخیره زمان و بدست آوردن نتایج بهتر کمک می‌کند

فراهم آورنده:  Adam Connell ، هزینه: رایگان

Connell یک مرجع قدرتمند از ابزارهای بازاریابی محتوایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک خواهد کرد که هر کاری را برنامه‌ریزی کنید تا سبب ارتقا و بهبود محتوای شما شود. این وب‌سایت یکی از ارزشمند‌ترین سایت‌های آموزش بازاریابی محتوایی است.

۱۳- کتابخانه راهکارهای راهنمای وبلاگ‌نویسی

فراهم آورنده: Adma Connell، هزینه : رایگان

شما مجموعه‌ای از راهنماها، الگوها و فهرست‌ها را خواهید یافت که می‌توانید در افزایش ترافیک داده، مشترکان پست الکترونیک، دنبال کننده‌های اجتماعی و… از آن بهره ببرید.

۱۴- یک دوره ۵۲ بخشی در مورد آموزش بازاریابی محتوایی

فراهم آورنده: Copyblogger، هزینه: رایگان

این راهنما خلا‌های شما را در دانش بازاریابی محتوایی پرکرده و به شما کمک خواهد کرد تا در صنعت یا شرکت خود بعد از کسب آموزش بازاریابی محتوایی، تبدیل به متخصص بازاریابی محتوایی شوید.

۱۵- واژه‌نامه بازاریابی محتوایی

فراهم آورنده: Curata، هزینه: رایگان

تمام لغات ( و اصطاحات تاثیر گذار) که شما جهت بازاریابی محتوایی نیاز دارید تا بدانید را می‌توانید در این وب‌سایت بیابید.

۱۶- ۲۱۲ ایده برای پست وبلاگ

فراهم آورنده: Digital Marketer، هزینه: رایگان

این مقاله به ۸ قسمت تقسیم شده است. هرکدام، اهدافی را که شما ممکن است به دنبال دستیابی به آن توسط وب‌لاگ خود باشید را نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نقشه ذهنی این پست را از این جا دانلود کنید.

۱۷-نقشه ذهنی موثر محتوای وبلاگ

فراهم آورنده: Lauren Holliday  ، هزینه: رایگان

این یک نقشه ذهنی است که برای کمک به بازاریابان محتوایی ایجاد شده است تا بتوانند به ایده‌های موثر در مورد محتوای وب‌لاگ دست یابند.

۱۸- گواهی بازاریابی ربایشی

فراهم آورنده: Hubspot، هزینه: رایگان

این گواهی رایگان و قابل دسترس توسط همه که به وسیله‌ی Hubspot  تولید شده است، یک دوره فراگیر است که عناصر مرکزی روش بازاریابی ربایشی را پوشش می‌دهد.

۱۹- کتابخانه بازاریابی Hubspot

فراهم آورنده: Hubspot، هزینه: رایگان

یک کتابخانه رایگان و قابل دسترس برای همه که همه چیز و هر چیز مرتبط با بازاریابی را شامل می‌شود، از کتاب الکترونیک گرفته تا الگو‌ها و سایر محتواها برای دانلود در دسترس هستند.

۲۰-راهنمای کامل برای بازاریابی محتوایی

فراهم آورنده: iDoneThis، هزینه: رایگان

یک راهنمای رایگان و درگیر کننده برای بازاریابی محتوایی، برمبنای چارچوبی که iDoneThis برای رشد استارتاپ‌های خود از آن هیچ چیز به کسب‌وکارهای میلیون دلاری از آن بهره می‌برد.

۲۱-کتابخانه راهکار Kapost

فراهم آورنده: Kapost، هزینه: رایگان

این کتابخانه تمام کاتالوگ Kapost  را در مورد راهکارهای بازاریابی را به صورت رایگان بررسی می‌کند.

۲۲- راهنمای پیشرفته برای بازاریابی محتوایی

فراهم آورنده: Neil Patel ، Kathryn Aragon هزینه: رایگان

جامع‌ترین و جزئی‌ترین راهنمای تکنیک‌های بازاریابی محتوایی پیشرفته که تا به امروز در دسترس هست، بر مبنای اطلاعات نویسندگان راهنما را می‌توانید در این وب‌سایت مشاهده کنید. این یک منبع خوب برای آموزش بازاریابی محتوایی شما و کسب‌وکارتان است.

۲۳-لیست ضروری راهکارهای بازاریابی استارتاپ‌ها

فراهم آورنده: Ryan Gum، هزینه: رایگان

Ryan Gum لیست ضروریاتی را که شما باید برای جذب مشتری برای استارتاپ خود بدانید را کنار هم گرد آورده است.

۲۴- توزیع بازاریابی محتوایی – راهنمای کامل

فراهم آورنده: Iris Shoor، هزینه: رایگان

خب شما محتوای خیلی خوبی به وجود آوردید، حالا چی؟ آن را توزیع کنید. بعد از آموزش بازاریابی محتوایی و ایجاد محتوای مناسب برای کسب‌وکارتان، نوبت توزیع و انتشار محتواها است که این وب‌سایت به خوبی به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

۲۵-راهنمای نهایی برای ایجاد محتوایی که تبدیل می‌شود

فراهم آورنده: WPCurve، هزینه: رایگان

در این پست شما یاد می‌گیرید که محتوایی را ایجاد کنید تا نرخ تبدیل بالایی داشته باشد( بدین معنی که محتوای ایجاد شده باعث شود تا کاربران از آن استفاده کنند و در نهایت سبب افزایش درآمد شود).

۲۶-پرایمر

فراهم آورنده: گوگل، هزینه: رایگان

پرایمر یک نرم افزار موبایلی آزمایشی است که تولید شده است تا مرور و گردش در دنیای دیجیتال را برای شما تسهیل کند.

۲۷-راهنمای مبتدیان برای بازاریابی آنلاین

فراهم آورنده: Neil Patel، Ritika Puri هزینه: رایگان

برمبنای اطلاعات نویسندگان، این وسیع‌ترین و جامع‌ترین مقدمه برای بازاریابی آنلاین است که شما در هرجایی خواهید یافت.

۲۸-بازاریابی را یاد بگیرید

فراهم آورنده: Zana.io، هزینه: رایگان

یاد بگیرید که چگونه بازاریابی برمبنای تحقیق و تجربه می‌تواند به شما در موفقیت محصول یا بینش شما کمک کند.

۲۹-راهنما و فهرست پیشرفته‌ی ارتقای محتوا

فراهم آورنده: Process.st، هزینه: رایگان

Process.st  این فهرست را به وجود آورده است که شما می‌توانید برای بهبود محتوایی که شما به سختی برای ایجاد آن کار کرده‌اید، از آن استفاده کنید.

۳۰-فهرست نهایی راه‌اندازی وبسایت

فراهم آورنده: Process.st ، هزینه: رایگان

Process.st  یک فهرست دم‌دستی را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید در راه‌اندازی وب‌سایت بعدی خود یا بازطراحی آن از آن بهره ببرید.

در این نوشته سعی کردیم ۳۰ مورد از بهترین وب‌سایت‌ها در زمینه آموزش بازاریابی محتوایی و دیجیتالی را بیان کنی. اگر تجربه‌ای در استفاده از این وب‌سایت‌ها را دارید با ما به اشتراک بگذارید.

آیا سایت دیگری را می‌شناسید که به عنوان آموزش بازاریابی محتوایی و دیجیتالی در این لیست نیامده باشد؟