کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

معرفی ۱۰ کتاب برتر مدیریت ارتباط با مشتری

دسترسی به منابع مدیریت ارتباط با مشتری از بین صدها مطلب رایگان منتشر شده به صورت آنلاین همواره امکانپذیر بوده و در صورت نیاز به مطالعه سریع، این منابع کاملا مفید هستند. اما گاهی اوقات مطالب گسترده‌تر، عمیق‌تر و جامع‌تر در مورد موضوعات تخصصی صرفا با اتکا به مقالات رایگان منتشر شده در فضای آنلاین کافی نیست و برای دسترسی به چنین مطالبی باید به دنبال کتاب‌های تخصصی بود. در مطلب حاضر فهرستی از بهترین کتاب‌های مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس ارتباط، رتبه‌بندی، انتشار داده‌ها و امکان افزودن ارزش تجاری برای مخاطبین انتخاب و معرفی شده‌اند.

 

۱۰ کتاب برتر مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری در سرعت نور: استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی برای درگیر کردن مشتریان شما

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری در سرعت نوراین کتاب بهترین شیوه‌ها برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی را نشان می‌دهد. Paul Greenberg  توضیح می‌دهد که چگونه مدیریت ارتباط با مشتری به یک بحث کمک کننده تبدیل شده است که البته این مسئله به اعتماد به یک فضای شفاف تجاری بستگی دارد. این کتاب استراتژی‌هایی را برای ارتباط با مشتریان و هم‌چنین راهنمایی‌های تخصصی در مورد اینکه چگونه سازمان شما می‌تواند جدیدترین روندها و نوآوری‌های مدیریت ارتباط با مشتری را در اختیار خوانندگان قرار دهد، به شما ارائه می‌کند. این برنامه هم‌چنین حاوی بررسی‌های تحولات اخیر مانند برنامه‌های کاربردی عمودی و چارچوب‌های مدیریت ارتباط با مشتری چند وجهی است.

CRM برای دامیز (مبتدیان)

CRM برای دامیز( مبتدیان )

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی‌جدایی ناپذیر از تجارت است و راه‌حل‌های متنوعی برای مشاغل بزرگ و کوچک در این زمینه وجود دارد. این متن برای کمک به رهبران مشاغل کوچک نوشته شده است و به آنها در درک بهتر فرایند انتخاب یک مدیریت ارتباط با مشتری مناسب کمک خواهد کرد. در این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری می‌آموزید که چگونه بخش‌های مختلف بازار فروش خود را تعریف کنید، یک ساختار داخلی مؤثر ایجاد کنید، راه‌ها را بهینه‌سازی کنید و چگونه فرایندهای شناسایی اتوماسیون را شناسایی کنید. این کتاب هم‌چنین به بررسی اینکه مدیریت ارتباط با مشتری نسبت به نرم افزار چقدر ساده‌تر است، می‌پردازد و اینکه چقدر نیاز به تغییر ساختار تیم، همکاری متقابل تیمی و شفافیت دارد.

راهنمای قطعی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

راهنمای قطعی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیدر شرایط بازاریابی امروز، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند تأثیر گسترده‌ای در روابط با مشتریان داشته باشند. این متن استراتژی‌هایی برای به دست آوردن بیشترین سود از مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. نویسنده Baton Goldenberg یک روش چهار مرحله‌ای برای موفقیت ارائه می‌دهد و جنبه‌های مهمی از جمله بهینه‌سازی ارتباط با مشتری، تعامل با بستر اجتماعی، ادغام و موارد دیگر را به خوانندگان می‌آموزد. این یک انتخاب مناسب برای سازمان‌هایی است که به دنبال رشد و توسعه توانایی‌های تعاملات رسانه‌های اجتماعی خود هستند.

Salesforce.com  برای مبتدیان

Salesforce.com  برای مبتدیان، ویرایش ششماین متن که توسط خود Salesforce با سال‌ها تجربه نوشته شده است، چگونگی سازماندهی مخاطبین، برنامه‌ریزی قرارهای ملاقات تجاری، استفاده از ابزارهای پیش بینی، ایجاد پروژه‌هایی براساس عملکرد گذشته و موارد دیگر را می‌آموزد. این برنامه هم برای کاربران windows و هم mac قابل استفاده است، این برنامه دارای راهنمای آسان قابل فهم است که به سرعت خوانندگان با یکی از محبوب‌ترین و پر کاربردترین راه‌حل‌های مدیریت ارتباط با مشتری در بازار آشنا می‌کند. شما با این راهنما مطمئن خواهد شد که مانند همه متخصصانی که این متن را نوشته‌اند، خواهید توانست همه موارد فروش saleforce را انجام دهید.

تجربه مشتری ۳.۰

تجربه مشتری‌ها 3.0 : استراتژی‌های پر سود در عصر خدمات تکنولوژیکتاب تجربه مشتری‌ها یکی از بهترین انواع کتاب مدیریت ارتباط با مشتری است،که در آن در مورد مزایای ارتباط با مشتری و چگونگی بهره بردن از آنها را بیان می‌کند.  با ظهور رسانه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند، مشتریان از برندها بیش از پیش انتظارات‌شان بالا رفته است‌ که این انتظارات بر روی تصمیم‌گیری‌های قبل از خریدشان تاثیرگذار است. ارتباط متقابل و پیشرفت‌های اخیر فن آوری، سازمان‌های مختلفی را از راه‌های بازاریابی جدید برای پیگیری ایجاد کرده است، اما بخش بزرگی از شرکت‌ها این منابع جدید را به درستی مدیریت نمی‌کنند. این متن خوانندگان را در مورد این که چه چیزی کارآمد است و چه راهکاری کارآمد نیست راهنمایی می‌کند. در این متن علاوه بر توضیح در مورد مزایای استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی استفاده موثر از آن، تجربه مشتری‌ها ۳.۰ مجموعه اطلاعاتی را در رابطه با تجربه مشتری و ارائه خدمات به مشتری نشان می‌دهد. این یک منبع عالی برای شرکت‌هایی است که بر تقویت تعامل با مشتری‌های خود متمرکز هستند.

دفترچه راهنمای مشتری محوری: پیاده‌سازی استراتژی برنده اقتباس شده به وسیله  مقدار طول عمر مشتری

دفترچه راهنمای مشتری: پیاده‌سازی استراتژی برنده اقتباس شده به وسیله  مقدار طول عمر مشتریتعادل در ارتباط با مشتریان بدون اینکه زیاد حوصله به خرج دهید، می‌تواند دشوار باشد. این متن به خوانندگان کمک می‌کند تا مشتریان را به عنوان مراجع درک کنند و تجزیه و تحلیل ۳۶۰ درجه ای از عناصر مختلفی را که منجر به ارائه خدمات به مشتری می‌شوند، در اختیار آنها قرار می‌دهد. مدیریت ارتباط با مشتری در قلب این استراتژی‌ها قرار دارد، زیرا مدیریت ارتباط با مشتری فناوری‌ای است که می‌تواند اطلاعات مشتری، ارتباطات، تعامل و سایر موارد را در اختیار شما قرار دهد. این کتاب برای سازمان‌هایی که به دنبال توسعه روابط طولانی و مثمر ثمر با مشتریان هستند، امری ضروری است.

رمزگشایی از قواعد مدیریت فروش: اسرار اندازه‌گیری و مدیریت عملکرد فروش

رمز گشایی رمز مدیریت فروش: اسرار اندازه‌گیری و مدیریت عملکرد فروشاین کتاب برای مدیران فروش و مدیرانی که می‌خواهند کنترل بیشتری بر فرایند فروش خود داشته باشند، نوشته شده است. این کتاب همچنین پنج فرآیند اساسی فروش را مشخص می‌کند و نمونه‌هایی از ابزارها و چارچوب‌های واقعی را برای استفاده مدیران ارائه می‌دهد. این متن به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند این استراتژی‌ها را به ابزارها و داده‌های موجود از طریق مدیریت ارتباط با مشتری خود اعمال کنند. هم‌چنین سه معیار مختلف فروش را برای رونق بهره‌وری و رشد تعریف می‌کند. هم‌چنین این متن منبع خوبی برای سازمان‌های فروش محور و مدیران تجاری است.

بازگشت سرمایه در CRM

ROI from CRM: این مربوط به فرآیند فروش است، نه فقط فناوریاین کتاب خوانندگان خود را ترغیب می‌کند تا به مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک سیستم برای به اشتراک گذاری داده‌ها و راهی برای درگیر کردن اعضای مختلف گروه، به مدیریت ارتباط با مشتری نگاه کنند. این مشاوره با ارزش نه فقط صرفاً هزینه بلکه چگونگی جلوگیری از اشتباهات رایج، چگونگی شکستن عادات قدیمی، چگونگی ایجاد درآمد مدیریت ارتباط با مشتری و سایر موارد را ارائه می‌دهد.

این کتاب هم‌چنین به زمان فروش بحرانی بین قسمت‌های جلویی و پشتی چرخه فروش می‌پردازد.

این کتاب صرف نظر از اینکه آیا قبلاً از مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کرده‌اید یا خیر، بسیار برای شما عالی است. اطلاعات ارزشمند موجود در این کتاب به شما ابزاری می‌دهد تا بتوانید به طور کامل در روند فروش‌تان جلو بروید.

آیا مرا مدیریت ارتباط با مشتری می‌کنید؟ راهنمای تحلیلی مدیریت روابط با مشتری

آیا من را CRM می‌کنی؟ راهنمای تحلیلی مدیریت روابط با مشتریاین متن به خوانندگان می‌آموزد که چگونه از مقادیر زیادی از داده‌های آماری که از طریق مدیریت ارتباط با مشتری و سایر راه حل‌های نرم افزاری به آنها دسترسی دارند استفاده کنند. در صورت عدم استفاده صحیح از اطلاعات برای افزایش فروش، تجزیه و تحلیل و گزارشات بسیار خوب نخواهد بود. نویسنده در این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری توضیح می‌دهد که برای استفاده کامل از اطلاعات موجود در مدیریت ارتباط با مشتری، نیازی به درک پیشرفته ریاضیات ندارید. مباحث شامل تنظیم اطلاعات داده، انتقال تحلیل‌ها به استراتژی، مدل سازی‌های پیش بینی و موارد دیگر می‌باشد.

در سال‌های اخیر نیز کتاب‌های بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری ترجمه و تالیف شده است. به نظر شما بهترین کتاب مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM چه کتابی است؟ نظر خود را در قسمت نظرات وارد کنید.

ما در وب‌سایت شبتا در نوشته‌های قبلی بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان، بهترین کتاب‌های کسب و کار که زندگی میلیون‌ها نفر را دگرگون کرد، پرفروش‌ترین کتاب‌های بازاریابی

 را معرفی کرده بودیم که چناتچه علاقمند بودید می‌توانید به آن مطالب هم مراجعه کنید.