سایت مشاغل استارتاپ

۱۶ وب‌سایت برتر برای یافتن مشاغل استارتاپ

امروزه بیشتر ما دوستان و نزدیکانی داریم که می‌خواهند شرکت جدیدی را تاسیس کنند. در بین آن‌ها قطعاً دوستی را خواهید یافت که در پی شروع شغلی استارتاپی است. این رویه حرکت از سمت تاسیس شرکت‌های بزرگ با رویکرد سنتی به سمت مشاغل استارتاپ، پدیده جدیدی نیست، بلکه روز به روز رواج بیشتری می‌یابد؛ به خصوص که شرکت‌های بزرگ نیز درصدد تزریق “فرهنگ استارتاپ” درون کالبد سازمانی خود هستند. مساله این است که اگر می‌خواهیم شغلی استارتاپی داشته باشیم، چگونه و کجا آن را بیابیم و نقطه شروع‌مان چه باشد. بیایید مساله را کمی برای شما ساده‌تر کنیم؛ در این نوشتار ۱۶ وب‌سایت عالی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید مشاغل استارتاپ را در آن‌ها بیابید.

AngelList

وب‌سایت AngelList به شما کمک می‌کند تا استارتاپ‌هایی را بیابید که درصدد جذب نیرو هستند. توسط این وب‌سایت می‌توانید مستقیماً با خود این شرکت‌های استارتاپی یا با کسانی در آن‌ها مشغول به کار هستند، ارتباط برقرار کنید. می‌توانید مشاغلی را بیابید که در زمینه تخصصی و حرفه‌ای شما فعالیت دارند و این وب‌سایت به گونه‌ای است که حتی خود این استارتاپ‌ها ممکن است به تخصص شما ابراز علاقه نموده و به شما پیشنهاد کاری دهند.

AngelListAngelPad

چه بخواهید که شغلی در شرکتی کوچک بیابید و چه بخواهید شغلی در سیلیکون ولی داشته باشید، وب‌سایت AngelPad به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی در باب شرکت‌های مختلف را دیده و آن‌هایی که در حال جذب نیرو هستند را بیابید. بخش Authentic Jobs این وب‌سایت به طور ویژه‌ای برای طراحان، هکرها و افراد خلاق و نوآور طراحی شده است تا شغل محبوب خود را بیابند. بیشتر شرکت‌هایی که در این وب‌سایت آگهی جذب نیرو دارند، شرکت‌های استارتاپی هستند (حتی اگر اسامی بزرگی همانند Apple و Facebook دیدید، تعجب نکنید!) و از هر قاره و کشوری حضور دارند. مشاغل استارتاپ پیشنهاد شده در این وب‌سایت بسیار متنوع هستند؛ از مشاغل آزاد قراردادی گرفته تا مشاغل تمام‌وقت.

CrunchBoard

وب‌سایت CrunchBoard دارای ستون‌های کاریابی فراوانی است و در بخش TechCrunch این وب‌سایت می‌توانید اسامی شرکت‌های استارتاپی عظیم و جهانی را ببینید. بخش Hacker News نیز دارای ستون کاریابی مختص مشاغل استارتاپی است. از آنجایی که بخش hacker News با شرکت Y Combinator (شرکتی آمریکایی شتاب‌دهنده ایده استارتاپ) ارتباط تنگاتنگی دارد، بیشتر مشاغل استارتاپی لیست شده در این بخش مربوط به شرکت‌هایی است که برنامه شتاب‌دهنده استارتاپ (startup accelerator) را تجربه کرده‌اند.

CrunchBoard

HireArt

اگر تخصص شما در زمینه‌های مدیریت فروش، توسعه کسب و کار، بازاریابی یا روابط مشتری است، وب‌سایت HireArt مکانی رویایی برای یافتن مشاغل استارتاپ خواهدبود. این وب‌سایت پاتوقی برای متخصصان زمینه‌های یاد شده است و ستون‌های کاریابی متعددی برای علاقه‌مندان و متحصصان این زمینه‌ها دارد.

hire art

Inside Startups

وب‌سایت Inside Startups، خبرنامه‌ای هفتگی دارد که بروزترین مشاغل استارتاپ را در استارتاپ‌های بزرگی همانند Buzzfeed و Venmo فراهم می‌کند. می‌توانید پوزیشن‌های شغلی متنوعی در این وب‌سایت یافته و استخدام شوید.

Join-Startups

مهم نیست تخصص و شغل مورد علاقه شما در چه زمینه‌ای است – می‌تواند فرصت کارآموزی رسانه و خبرنگاری باشد یا شغل مهندسی تمام‌وقت – وب‌سایت Join-Startups یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای یافتن مشاغل استارتاپ است. جستجو در این وب‌سایت نیز بسیار آسان است؛ می‌توانید مشاغل را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلفی هم‌چون مکان و غیره جستجو کنید.

join startup

OnStartupJobs

اگر در اروپا اقامت دارید یا قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به این قاره نقل مکان کنید و به دنبال یافتن مشاغل استارتاپ در این قاره هستید، وب‌سایت OnStartupJobs می‌تواند مکانی ایده‌آل برای هدف‌تان باشد.

تعریف استارتاپ: استارتاپ چیست؟

on startup jobs

StartupAgents

وب‌سایت StartupAgents یک سرویس تطابق‌یابی (matching service) است که با هدف مطابقت دادن اشخاص و تخصص‌شان با موقعیت‌های شغلی در زمینه فناوری توسعه یافته است. بر اساس این وب‌سایت، تمامی استارتاپ های لیست شده در این پلتفرم عمری کمتر از ۵ سال دارند، تیم کاری‌شان بیش از ۱۰۰ نفر نیست و بخشی در حقوق کارکنان به صورت ارائه سهام پرداخت می‌شود. نکته جالب این وب‌سایت این است که استفاده از آن کاملاً رایگان است.

StartUpHire

وب‌سایت StartUpHire دارای لیست مشاغلی است که همگی از استارتاپ های گوناگون و متنوعی هستند.

StartupJob.Me

تمرکز وبسایت StartupJob.Me بر یافتن مشاغل استارتاپ برای شما است و این کار را به سهل‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد: شما را مستقیماً به شرکت‌های VC (Venture Capital یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر) و استارتاپ‌هایی متصل می‌کند که به احتمال زیاد نیازمند تخصص شما بوده و به استخدام شما علاقه‌مند باشند. تنها لازم است فرمی مختصر را در این وب‌سایت پر نمایید و رزومه خود را ارائه دهید.

startup.me

StartupZone

آیا به دنبال سِمَتی اجرایی هستید یا شغلی غیرفنی؟ و آیا می‌خواهید شغل استارتاپی داشته باشید؟ وب‌سایت StartupZone مکانی ایده‌آل برای این جستجو است. لیست مشاغل موجود در این وب‌سایت بسیار جامع و متنوع است؛ از مشاغل استارتاپ در شرکت‌های VC گرفته تا شرکت‌های قدرتمند موجود در سیلیکون ولی، همگی در این وب‌سایت حضور دارند.

startupzone

Tech.Co Job Board

وب‌سایت Tech.Co Job Board وب‌سایتی نوپا در زمینه یافتن مشاغل استارتاپ است که در مدت کوتاهی خوش درخشیده است. یکی از نکات جالب این وب‌سایت، سرعت بالای بروزرسانی مشاغل در آن است.

۹ نکته کلیدی در بازاریابی استارتاپ‌ها

The Muse

ویژگی بارز وب‌سایت The Muse، ستون کاریابی بسیار گسترده و مفید آن است که هر نوع مشاغل استارتاپی را شامل می‌شود. البته این وب‌سایت به یافتن مشاغل استارتاپ بسنده نکرده و توصیه‌ها و نکاتی کاربردی را برای مصاحبه شغلی، نوشتن کاور لتر (Cover Letter) و نحوه پیشرفت شغلی و ترقی برق‌آسا را ارائه می‌دهد.

Underdog.io

ثبت‌نام در این وب‌سایت نیز همانند وب‌سایت StartupJob.Me بسیار ساده است و تنها لازم است تا اطلاعات شخصی و رزومه خود را در آن آپلود کنید. در مرحله بعد، این پلتفرم تمامی کاندیداها را بازنگری و آن‌ها را رتبه‌بندی کرده و اسامی اشخاص مستعد را به استارتاپ‌های جویای نیروی کار ارسال می‌کند. سپس این استارتاپ ها در صورت علاقه‌مندی به زمینه تخصصی شما، با شما تماس خواهند گرفت.

underdog.ioVentureLoop

این وب‌سایت شامل بیش از ۳۶ هزار فرصت شغلی در بیش از ۳۰۰۰ استارتاپ VC است.

Wentureloop

We Work Remotely

این وب‌سایت صرفاً و صرفاً مختص مشاغل استارتاپ است و شامل شرکت‌های استارتاپی است که جویای نیروی کار از راه دور (remote) هستند. تنوع شغلی این وب‌سایت نیز خیره‌کننده است؛ از شغل برنامه‌نویسی در وب‌سایت Upworthy گرفته تا شغل کپی‌رایتر در شرکت Recruiterbox. تمامی مشاغل این وب‌سایت، مشاغل کار از راه دور (remote jobs) است.

we work remotely

 

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک زیر دریافت کنید.

فروش ویژه – ۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان