Instagram_Marketing_ebook

بازاریابی در اینستاگرام: تکنیک‌هایی برای موفقیت

هر چند معرفی اینستاگرام برای مخاطبانی که خواننده این سطور هستند شاید چندان ضرورتی نداشته باشد اما وقتی قرار است از بازاریابی در اینستاگرام صحبت شود مرور مختصری بر جایگاه و پیشینه این رسانه اجتماعی پراهمیت خالی از لطف نخواهد بود. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص در ایران است که ماهانه بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. گذشته از آمار جهانی، این رسانه اجتماعی در ایران به راحتی جای فیسبوک را گرفته و بعد از تلگرام (که البته کارکرد و ساختار کاملا متفاوتی دارد) محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آنلاین برای ایرانیان محسوب می‌شود.

شاید چندان اغراق نباشد اگر بگوییم در بین تمامی رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین و پرنفوذترین پلتفرم‌های آنلاین محسوب می گردد. بر اساس آمارهای منتشر شده، روزانه به طور متوسط تعداد ۵۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. این در حالی است که بالغ بر ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام عضو هستند.

معرفی برخی روش‌های موثر بازاریابی در اینستاگرام

اگر چه هیچ‌گاه تجربه کردن ارزش خود را از دست نداده و اثربخشی هر ایده‌ای را می‌توان در عمل آزمود اما هر زمان شانس بهره‌مندی از نتایج تجربیات موفق دیگران فراهم باشد، استفاده از این تجربیات به‌عنوان الگویی اولیه در طراحی ایده‌های بومی شده بسیار ارزشمند خواهد بود.

اگر چه استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بازاریابی محصولات مختلف سابقه چندان زیادی نداشته و حوزه نسبتا نوظهوری محسوب می‌شود اما در همین مدت زمان اندک تجربیات گرانبهایی از فعالیت‌های برندهای بزرگ و صاحب‌نام دنیای کسب‌وکار بر روی این رسانه محبوب اجتماعی در گوشه و کنار دنیای آنلاین وجود دارد که آشنایی با هر یک از آن‌ها می‌تواند جرقه‌ای برای شروع یک ایده خلاقانه باشد.

گروه شبتا (شبکه تحول آموزش‌محور) با توجه به رسالتی که برای خود تعریف کرده است بر آن شد تا با بررسی، گردآوری و آماده‌سازی مطالب مناسب در این حوزه‌های نوظهور، منابع لازم را برای توسعه دانش و مهارت‌های کاربران فراهم نماید که کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام نمونه‌ای از این تلاش است.

برای خرید و دریافت لینک دانلود این کتاب می‌توانید به لینک زیر سر بزنید.

بازاریابی در اینستاگرام

 

فروش ویژه – ۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان