افزایش فالوور اینستاگرام

۸ گام عملی برای افزایش فالوور اینستاگرام

شرکت اینستاگرام پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰ چیزی حدود ۲۶.۹ میلیون کاربر در ایالات متحده به ‌کاربران این شرکت افزوده شود. این رقم به ‌مراتب بیشتر از رقم‌های فالوورها در فیس‌بوک، توییتر و یا هر پلت‌فرم اجتماعی دیگر در شبکه‌های اجتماعی ثبت شده است. طبق پیش‌بینی‌ها، اینستاگرام در حال حاضر در سن طلایی خود به‌ سر می‌برد و این یعنی این‌که از نظر شبکه‌های اجتماعی از میزان پذیرش بالایی در میان جوانان و همین‌طور افزایش درآمد از لحاظ آگهی‌های موبایلی برخوردار است. برای افزایش فالوور اینستاگرام همیشه راه‌کارهای زیادی وجود دارد و این شما هستید که تعیین می‌کنید کدام زمان برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام و در نتیجه درآمد زایی بیشتر بهتر است. اگر به ‌دنبال ایده‌هایی برای رشد فالوور اینستاگرام خود هستید وقت خود را صرف دنبال کردن کسانی که در ایران موفق شده‌اند هدر ندهید. ما در اینجا سعی خواهیم کرد هشت روش موثر در افزایش فالوور اینستاگرام را به ‌شما آموزش دهیم. به ‌این ترتیب شما دیگر نیازی به ‌دنبال کردن افراد با فالوورهای زیاد نخواهد داشت و خواهید توانست صفحه اینستاگرامی پرطرفدار، با فالوورهای بالای خود را داشته باشید و آن را کنترل کنید.

۸ روش پیشنهادی افزایش فالوور اینستاگرام

۱. از هشتگ‌های ممنوعه استفاده نکنید

استفاده از هشتگ‌های ممنوعه مانع افزایش فالوور اینستاگرام شما می‌شود. باید بدانید شرکت اینستاگرام به ‌صورت فعال در حال سانسور کردن و همینطور مسدود کردن صفحاتی است که از هشتگ‌های ممنوع و یا آسیب رسان و نامناسب استفاده می‌کنند. همیشه لیست هشتگ‌های ممنوعه آنقدر زیاد است که یک تلاش همگانی و یک تلاش دائم لازم است تا بتوان آنها را کنترل کرد. باید کمی باهوش باشید، عموماً هشتگ‌های آسیب‌رسان یا ممنوعه با اسامی بیگناه و یا اسامی که به ‌نظر بدون مشکل می‌آیند به‌ سراغ صفحه شما خواهند آمد. همه روزه تعداد زیادی از صفحات ممنوعه مانند صفحات پورنوگرافی یا خشونت آمیز وارد جریان اینستاگرام شده و شرکت اینستاگرام تلاش هر‌ روزه‌ی خود را برای پاکسازی این پلتفرم‌ها انجام می‌دهد.

سوال مهم اینجا است که چگونه بدانید که آیا کسانی که در صفحه‌ی شما فالوور هستند جزو هشتگ‌ها و یا افراد ممنوع نیستند؟ ساده‌ترین راه برای تشخیص این مسئله، این است که شما این هشتگ‌ها و یا این اسامی مشکوک را در اینستاگرام جستجو کنید. اگر این هشتگ به صورت موقت معلق یا مسدود شده باشد و یا تنها چند پست اخیر آن قابل نمایش است به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم که فوری این هشتگ را از صفحه‌ی خود حذف کنید.

هشتگ اینستاگرام

 

۲. همیشه از برچسب Location برای استوری‌های خود استفاده کنید تا بتوانید در معرض دید افراد محلی قرار بگیرید.

ویژگی جدید شما را قادر می‌کند تا به‌ سرعت آنچه را که در مکان انتخاب شده در حال انجام است را بررسی کنید. در حال حاضر به‌ نظر می‌رسد که تصاویر اینستاگرام از مقصدهای مسافرتی، رستوران‌ها و رویداد‌های مهم شهر به‌ عنوان بخشی از مراحل تحقیق و جستجوی کاربران به ‌حساب می‌آید. اگر می‌خواهید استوری‌های شما توسط افرادی که در محل حاضر زندگی می‌کنند مورد تعقیب و فالو قرار بگیرد مطمئن شوید که برچسب Location را روی استوری خود گذاشته‌اید.

۳. از هشتگ‌های معروف و محبوب برای بالا بردن شانس خود در قسمت تاپ “Top” استفاده کنید.

مزین کردن صفحه‌ی اصلی شما به ‌وسیله‌ی هشتگ‌هایی که بسیار در میان جوانان و یا افراد پر تردد در اینستاگرام محبوب است، می‌تواند شانس دیده شدن شما را بالا ببرد. به ‌یاد داشته باشید درست است که استفاده از این هشتگ‌ها که خودشان دارای میلیون‌ها پست و فالوور هستند می‌تواند مفید باشد؛ اما در بلند مدت برای رشد حساب کاربری شما نمی‌تواند خیلی هم مفید و ماندگار محسوب شود. این‌ها روش‌های کوتاه مدت برای بالا بردن تعداد کمی از فالوورهای شما به‌ حساب می‌آید. آنچه شما نیاز دارید محل‌های گوناگون، هشتگ‌های خاص و پست‌های قوی و جذاب است که باعث تعامل بیشتر شما با تعداد فالوور‌های‌تان خواهد شد و کمک خواهد کرد تا شما بتوانید در آینده‌ی نزدیک، یک نام تجاری خوب برای صفحه خود انتخاب کرده و تبدیل به‌ یک قدرت اینستاگرامی شوید. امکان INK361  یک ابزار رایگان در اینستاگرام است که شما می‌توانید با استفاده از آن هشتگ‌هایی را که از محبوبیت کمتری برخوردارند پیدا کنید. اگر در ابتدا حساب اینستاگرام شما یک حساب کوچک باشد، به ‌شما پیشنهاد می‌کنیم از هشتگ‌هایی با فالوورهای بسیار بالا شروع نکنید. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید از هشتگ‌های کوچک شروع کرده و سعی در جمع کردن تعداد کم فالوورهای بیشتر کنید. همیشه حرکت آهسته با تعداد کم، می‌تواند شروع بهتری باشد تا یک حرکت پر سر و صدا با یک پایان نه‌چندان راضی کننده.

مزایای استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام برای کسب‌وکارها

۴. همیشه بیو اینستاگرام خود را تست کنید و با آن وقت بگذرانید

اینستاگرام به‌شما بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر داده است تا بتوانید با آن فالوورهای بالقوه و جدید خود را جذب کنید و صفحه خود را به‌ آن‌ها بشناسانید. در واقع روش جذب فالوور در اینستاگرام نیازی به ‌اجبار یا راه‌های سخت ندارد، کافی است شما به‌ راحتی بگویید که هستید؟ چه کاری انجام می دهید؟ و از چه چیزهایی لذت می‌برید؟، با این روش شما می‌توانید هر روز فالوورهای جدیدی را در صفحه خود ببینید. برای معرفی خود به‌ این روش شما باید بتوانید بیو خود را همیشه جذاب، زیبا و در حال تغییر، طراحی کنید.

۵. برای حساب اینستاگرام عمومی خود یک نام مناسب انتخاب کنید

به ‌یاد داشته باشید این نام، یک نام تجاری است نه یک نام شخصی؛ بنابراین باید بتواند جذاب  و راحت باشد تا در اذهان عمومی جا باز کند. سعی کنید از یک نام چند تکه‌ای، با معنای خوبی استفاده کنید؛ نامی مانند: “مسافرت، روش زندگی، کارآفرینی”.

این نام سه قسمتی خیلی بهتر از اسامی بلند و بی‌معنی و یا عادی می‌تواند در خاطر افراد بماند.

افزایش فالوور اینستاگرام

۶. یک پاد طراحی کنید و یا به ‌آن بپیوندید

فالوورهای اینستاگرام سعی می‌کنند به ‌سوالات کوتاه و زمان‌بندی‌شده پاسخ دهند. این برای آن‌ها بسیار جذاب است و زمان کمی را به‌ خود اختصاص می‌دهد. اما در الگوریتم اینستاگرامی می‌تواند مخاطبین بسیار زیادی را به ‌خود جلب کند. هدف از ایجاد سوال‌های این گونه افزایش انگیزه و جذابیت صفحه در بین فالوورهای شما خواهد بود. هنگامی که شما یک پست جدید را به‌ اشتراک می‌گذارید از طریق سوال‌های مستقیم می‌توانید آن را با گروه‌های خود به اشتراک گذاشته و از آن‌ها نظر سنجی کنید. این اتفاق یک مسابقه برد-برد می‌باشد؛ چرا که هم توانسته‌اید نظرات فالوورهای خود را در مورد سوال مطرح شده بدانید و هم این‌که توانسته‌اید علاقه‌مندی آنها را به‌ حضور و شرکت فعال در صفحه خود جلب کنید.

۷. سعی کنید از تگ‌هایی استفاده کنید که بتواند شما را در اکانت‌های پر طرفدار معرفی کند.

سعی کنید در مورد حقوق استفاده از تگ‌ها و برچسب‌های موجود در اینستاگرام تحقیق و بررسی به‌ عمل بیاورید. در موارد بسیار کمی، گاهی اوقات می‌تواند بعضی از تگ‌ها شما را به‌دردسر بیندازد چرا که شما ناخواسته از نام تجاری یا تبلیغات گروه دیگری در صفحه اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید و این می‌تواند حقوق قانونی را برای آن‌ها ایجاد کند. برای دوری از دردسرهای این چنین، به‌ شما توصیه می‌کنیم از تگ‌های کوچکی که مربوط به صفحه و یا حیطه‌ی فعالیت خود شما است استفاده کنید و همیشه به ‌حدی خلاق باشید تا بتوانید مطالب و عکس‌هایتان را خودتان تهیه کرده در صفحه‌تان به اشتراک بگذارید.

۸. یک تقاضای عمومی هیجان انگیز سازمان‌دهی کنید

تقاضا، یک راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام در صفحه‌تان می‌باشد، یک تقاضای جدید و هیجان انگیز می‌تواند یک جذابیت جدید را ایجاد کند و همین طور با افزایش مشارکت‌های اجتماعی در صفحه‌تان، به‌ شما کمک کند تا علاوه بر ایجاد محبوبیت، به ‌همراه دادن آگاهی بیشتر از برند تجاری خود و یا برقراری ارتباط با کسب و کارهای محلی و مربوط به کار خودتان، تبلیغات مورد نظر را افزایش دهید. با این حال به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع کار بر روی این نوع از پیشنهادها و یا تقاضاها اول مطمئن شوید که هدف‌تان را درست انتخاب کرده و بعد به ‌آن پایبند بمانید. مانند تمام کمپین‌های تبلیغاتی موفق، هدایای که شما انتخاب می‌کنید تا در اختیار فالوور‌هایتان قرار بگیرد، نشان دهنده‌ی مسئولیت‌پذیری و پایبندی شما به‌تبلیغات و صفحه‌ی خودتان است. حتی شما می‌توانید در انتخاب جوایز اهدایی به ‌فالوورهای خود از خود آن‌ها نظرسنجی کنید؛ که این هم یک نوع دیگری از تبلیغات هوشمندانه می‌باشد. شما با این کار می‌توانید روحیه‌ی  مسابقه‌ای و رقابتی را در میان فالوورهای خود افزایش دهید و این امر هم باعث می‌شود که هیجان آن‌ها در دنبال کردن صفحه‌ی شما افزایش یابد.

شما چه تجربه‌ای در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود دارید؟ به نظر شما کدام مورد از نکته‌های بیان شده مهم‌ترین عامل در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر گذار است؟ این تجربیات را در قسمت نظرات همین نوشته با دیگران به اشتراک بگذارید.

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک زیر دریافت کنید.

فروش ویژه – ۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان