چالش لاکتیویا

چالش لاکتیویا: استراتژی ورود به بازار و معرفی محصول جدید برند کاله

معرفی محصولات جدید همیشه همراه با چالش‌های فراوانی است. به ویژه اگر این محصول، بسیار متفاوت از محصولات رایج در بازار باشد مشکل‌تر می‌شود. ماست و نوشیدنی لاکتیویا که با خصوصیات درمانی بسیار مفید توسط کاله تهیه شده است، مدتی است وارد بازار شده است و کاله با راه‌اندازی چالش لاکتیویا توانسته است ورود مناسبی در سبد خانوارهای ایرانی داشته باشد. در این نوشته قصد داریم تا درباره چالش لاکتیویا نکاتی را بررسی کنیم.

ضرورت استفاده از محصولات برای تنظیم عملکرد گوارش

در معرفی محصول به خوبی ضرورت استفاده از محصولات مختلف جهت تنظیم عملکرد گوارش بیان شده است:

تغذیه و سلامت در دنیای ماشینی و شلوغ و پر از استرس امروز، بیش از هر زمان دیگری مورد اهمیت است. متاسفانه ۳۰ درصد از جامعه ایران به یکی از مشکلات دستگاه گوارش مثل نفخ و یبوست مبتلا هستند. با ۱۱۰۰ وعده غذایی در سال و حدود ۷۰۰ میان وعده عجله‌ای و وجود موقعیت‌های پر تنش و استرس زا در طول شبانه روز تعجبی ندارد که سیستم گوارش عملکرد خوبی نداشته باشد.

لاکتیویا یک محصول سلامت محور برای تنظیم عملکرد دستگاه گوارش است. مصرف دو وعده ماست لاکتیویا در روز نفخ و یبوست را کاهش داده و در نهایت سیستم گوارش شما را بعد از ۱۴ روز تنظیم می‌کند.

چالش لاکتیویانحوه برگزاری چالش لاکتیویا

برند کاله چالش لاکتیویا را به خوبی استارت زده است و مهم‌ترین ویژگی این چالش سادگی آن است که تمام اقشار جامعه می‌توانند به سادگی در این چالش شرکت کنند. برای شرکت در چالش لاکتیویا کافی است کد محصولات خریداری شده (دربازه زمانی تعیین شده) را در کد تلگرام وارد کنید و هر کدمحصول را می‌توان توسط یک شماره موبایل وارد کرد. در آخر چالش به ۹ نفر گوشی موبایل و به ۴۰ نفر یک سال محصولات لاکتیویا هدیه داده خواهد شد.

در ضمن برای شرکت در این چالش باید دو وعده در روز و در هر وعده ۱۰۰ گرم ماست لاکتیویا مصرف کنید.

مدت زمان ۱۴ روزه‌ای که برند کاله در چالش لاکتیویا انتخاب کرده است و مدت زمان برگزاری ۲ ماهه این چالش سبب شده است که مشارکت بسیار و سریعی از سوی کاربران صورت بگیرد. همان‌گونه که بیان شد ورود یک محصول جدید و معرفی آن یکی از چالش‌ بر انگیزترین مباحث در بازاریابی است چون در صورت ورود نامناسب به بازار و عدم استقبال از سوی مشتریان سبب می‌شود که ادامه حیات محصول با مشکل مواجه شود ولی کاله با راه‌اندازی چالش لاکتیویا در بدو ورود به بازار سبب شد تا مشتریان حداکثری مشارکت را داشته باشند.

چالش لاکتیویاچالش لاکتیویا و تولید ویدئوهای جذاب و با محتوای علمی

در محتوای تولید شده برای چالش لاکتیویا مباحث و توضیحات علمی بیان شده است و از مشکلات رایج گوارشی و فواید ماست و نوشیدنی لاکتیویا سخن گفته شده است. استفاده از انیمیشین‌های جذاب باعث شده است که کاربران محتوای تولید شده توسط کاله را پذیرش کنند.

چالش لاکتیویا و همکاری با اینفلوئنسرها

برخی از برندهای ایرانی به تازگی اهمیت همکاری با اینفلوئنسرها را درک کرده‌اند و برند کاله در چالش لاکتیویا با اینفلوئنسرهای اینستاگرام همکاری خوبی را شروع کرده‌اند.

با توجه به اینکه یک ربات تلگرام اختصاصی برای چالش لاکتیویا تهیه شده است و به نظر می‌رسد مشارکت افراد از طریق ربات تلگرام صورت می‌گیرد ولی علی رغم همکاری با اینفلوئنسرها در اینستاگرام مشارکت چندانی از سوی کاربران اینستاگرامی صورت نگرفته است.

طراحی وب‌سایت اختصاصی چالش لاکتیویا

برند کاله برای چالش لاکتیویا یک وب‌سایت اختصاصی طراحی کرده است که به صورت کامل تمام نیازهای مورد نیاز این چالش اعم از اطلاع‌رسانی، آموزش و تبلیغات و سایر مواردی که ضروری است را به نمایش گذاشته است.

رپورتاژ آگهی چالش لاکتیویا

همزمان با تبلیغات صورت گرفته برای معرفی محصول لاکتیویا، برند کاله در خبرگزاری‌های مختلف و وب‌سایت‌های اطلاع رسانی رپورتاژهای آگهی مختلفی درباره فواید استفاده از محصولات لاکتیویا مطالب منتشر کرده است.

ماست لاکتیویا شناخته‌ شده‌تر از نوشیدنی لاکتیویا

با توجه به اینکه که محصولات تولید شده شامل ماست و نوشیدنی لاکتیویا است ولی کاربران محصول ماست لاکتیویا را بیشتر از محصول نوشیدنی شناخته‌اند. باید مدیران و بازاریابان کاله در این مورد بیشتر تفکر کنند و راه‌کارهای دیگری بیندیشند.

کلمات کلیدی مرتبط با چالش لاکتیویا

وقتی کلمات کلیدی مرتبط با چالش لاکتیویا و میزان ترند بودن این محصول را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که در مدت زمان کوتاه معرفی این محصول، میزان جستجو مخاطبان به خوبی افزایش پیدا کرده است.

کلمات کلیدی مختلفی مانند خرید ماست لاکتیویا، ماست لاکتیویا چیست؟ مضرات ماست لاکتیویا چیست؟ ماست لاکتیویا در زمان بارداری، مصرف ماست لاکتیویا برای کودکان بیشترین جستجو را دارند و همان‌گونه که بیان شد کاربران محصولات پروبیوتیک را با ماست لاکتیویا می‌شناسند و این در حالی است که نوشیدنی لاکتیویا کاله از محصولات تولید شده این برند می‌باشد که با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه نشده است.