ایده‌های کسب و کار جدید

با چند ایده‌ی جالب برای شروع کسب وکار جدیدتان آشنا شوید

در دنیای امروزی بیشتر افراد علاقه دارند تا کسب و کار خودشان را داشته باشند و خودشان صاحب نام برندی باشند و خدمات و محصولاتی را ارائه دهند. اغلب افرادی که دوست دارند کاری را آغاز کنند به دنبال ایده‌های کسب و کار جدید هستند. ایده‌های کسب و کار جدید و از طرفی هم زود بازده. هرچقدر علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کند صبر و تحمل مردم امروزی هم کم و کمتر می‌شود. اما خب از این موضوع که بگذریم استارت زدن یک کسب و کار جدید آنقدرها هم دور از تصور و سخت نیست. در ابتدا به قول ریچارد برانسون شما باید یک ایده داشته باشید. ایده‌ای که باعث بهتر شدن و افزایش رفاه زندگی مردم می‌شود. در ادامه به معرفی لیستی از ایده‌های کسب و کار جدید می‌پردازیم. ایده‌هایی که علاوه بر اینکه شانس درآمدزایی بسیاری هم دارند از طرفی به سرمایه هنگفتی هم برای شروع آن‌ها نیاز ندارید.

ایده‌های کسب و کار جدید

لیستی از ایده‌های کسب و کار جدید

 طراحی اپلیکشین برای کودکان

کودکان امروز، مشتریان ثابت فردا هستند. متاسفانه یا خوشبختانه کودکان امروزی زمان بیشتری را در پای کامپیوتر و تبلت‌ها و به طور کلی لوازم هوشمند می‌گذرانند. تنها کاری که شما باید بکنید این است که اپلیکیشن طراحی کنید. البته اگر در این زمینه تخصص دارید و از زبان‌های برنامه‌ نویسی سر در میاورید، اگر اینطور نیست داشتن ایده هم کافی است.(البته اگر خودتان دستی در آتش داشته باشید بهتر است) از طرفی والدین هم تمایل دارند کودکانشان زمان خود را با برنامه‌های مفید و آموزشی بگذارنند. پس این فرصت مناسبی برای کسب درآمد است.

مشاوره، بازاریابی از طریق اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که حول عکس و تصاویر می‌چرخد. امروزه کسب و کارهای زیادی برای معرفی محصولات و خدمات خودشان به سراغ این شبکه‌ی اجتماعی می‌روند اما تعداد اندکی از آن‌ها چم و خم فعالیت در این شبکه را می‌دانند. شاید از نظر خیلی‌ از کاربران اینستاگرامی این محیط برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و رویدادهای روزانه باشد و هیچ قانونی هم ندارد. اما اشتباه نکنید. استفاده از این اپ و نحوه درست فعالیت در آن با گرفتن بازخورد مثبت از سوی کاربران مستلزم داشتن تجربه و اطلاعات در مورد بازاریابی از طریق این شبکه است. شما می‌توانید با کامل کردن دانش خود در این زمینه و فقط با داشتن یک گوشی موبایل این مشاوره را عرضه کنید.

باشگاه ورزشی

این روزها به دلیل سبک زندگی مدرن افراد بیشتری به چاقی و اضافه وزن بیش از اندازه دچار شده‌اند. خب خبر خوب برای شما این است که اگر شما از موضوعات سلامتی و تندرستی اطلاعات دارید می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید. اما شاید تصور کنید برای تاسیس یک باشگاه به انواع و اقسام وسایل وزنه برداری و دستگاه‌ها نیاز دارید اما اینطور نیست. شما بیشتر به مغزتان در این راه نیاز دارید و ایده‌ها نو. ایده‌های جدید شما در انجام تمرینات و برنامه‌های تندرستی باعث جذب مشتری می‌شود.

آموزش نرم افزار

عصر امروز عصر تکنولوژی است و زندگی بیشتر ما با این عنصر گره خورده است. پس اگر شما جز افرادی هستید که بیشتر تایم خود را پشت کامپیوتر می‌گذارنید و از کامپیوتر و برنامه‌ها سر در می‌آورید خبر خوب این است که می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. اما چطور؟ خب فقط کافی است که در مورد یکسری از برنامه‌های جامع و کاربردی آموزش‌های آنلاین تهیه کنید و در اختیار مردم قرار دهید. از طرفی اگر در یک برنامه خاص تخصص دارید می‌توانید آن را به افراد آماتور و افراد متخصصی که قصد دارند دانش خود را تکمیل کنند آموزش دهید. در این صورت هم به دیگران کمک کرده‌اید و هم درآمدزایی می‌کنید. به نظر ایده تر و تمیزی است.

فریلنسری

سازمان‌ها امروزه به شدت به دنبال افراد فریلسنر هستند تا بتوانند کم و کاستی‌هایی که ممکن است در کار آن‌ها موجود باشد را از طریق این افراد آزادکار جبران کنند. تصور کنید که شما در نوشتن و تولید محتوا توانایی دارید و کسب و کاری برای مدیریت و تولید محتوای مناسب به نیرو نیاز دارد. در این صورت شما فقط به یک لپ تاپ و اینترنت پر سرعت نیاز دارید تا در اتاق خود بنشینید و وظایفتان را انجام دهید. خوشبختانه هیچ محدودیتی هم در این کار وجود ندارد و شما می‌توانید کارهای مختلفی را از سازمان‌های متفاوتی قبول کنید که این کارها به تجربه شما هم اضافه می‌کنند. از این فرصت استفاده کنید.

تعمیرات تلفن همراه

استفاده از تلفن همراه بیش از حد همه گیر شده است. از طرفی مشکلاتی که برای این دستگاه‌های هوشمند هم که پیش میاید کاربران را از انجام فعالیت‌های روزانه باز می‌دارند. بسیاری از صدمات وارد شده به این تلفن‌های همراه مرسوم نیستند که البته اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و فکر می‌کنید می‌توانید از لحاظ سخت افزاری و نرم‌ افزاری از پس کارها بربیایید پس معطل نکنید و یک فروشگاه تعمیرات تلفن همراه راه بندازید یا اگر هم که سرمایه کافی برای تاسیس فروشگاه را ندارید با یک فروشگاه فروش تلفن همراه همکاری کنید و قسمت تعمیرات را شما به عهده بگیرید.

ماشین غذا

یکی از ایده‌ی کسب و کار جدید که خیلی‌ها سراغ آن می‌روند همین ماشین غذاست. اگر به صنعت خوراکی‌ها علاقه دارید و در آشپزی استعداد دارید این مورد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از طرفی ثابت شده است که درصد شکست کامیون غذا ۱۰ تا ۲۰ درصد است در صورتی که این میزان برای تاسیس یک رستوران مجلل با تمامی امکانات چیزی حدود ۶۰ تا ۹۰ درصد است. این روزها مردم بیشتر به دنبال غذاهای ساده و سریع هستند، که البته نباید طعم غذا را هم فراموش کرد. از طرفی مردم این روزها کمتر برای غذا خوردن در رستوران هزینه می‌کنند.

ایده‌های کسب و کار جدید فراوان است مهم خود شما هستید تا متوجه شوید دنبال چه چیزی هستید و ایده‌های خود را تقویت کنید و ندای قلبتان را دنبال کنید. فراموش نکنید که همه‌ی ما در انجام اموری بهتر از دیگران هستیم کافی است توانایی‌های خود را شناسایی کنیم.