کمپین تبلیغاتی عید نوروز

کمپین‌ تبلیغاتی عید نوروز کسب‌وکارهای ایرانی

عید نوروز به عنوان یکی از جشن‌های باستانی ایرانی‌ها شناخته می‌شوند. عید نوروز یکی از استراتژی‌ترین روزهای سال برای بازاریابی، اجرای برنامه‌ تبلیغاتی و برگزاری کمپین به حساب می‌آید. حجم خرید قابل توجهی که هر ساله در عید نوروز و روزهای آخر سال رقم می‌خورد برندها را توجیه می‌کند که کمپین تبلیغاتی عید نوروز مخصوص به خود را راه‌اندازی کنند و سعی می‌کنند تا به بهترین شکل این موقعیت استفاده کنند و به اهداف بازاریابی خود برسند. در این نوشته سعی داریم تا نگاهی اجمالی به کمپین تبلیغاتی عید نوروز برخی از برندها در سال ۹۷ بیندازیم.

ایوروشه

ایو روشه (Yves Rocher) یک برند آرایشی شناخته شده جهانی است که توسط یک تاجر فرانسوی به همین نام (ایو) در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد. ایو در سال ۱۹۳۰ در روستایی به نام لا گاسیلی (La Gacilly) در منطقه بریتانی فرانسه متولد شد و بعدها دفتر مرکزی شرکت خود را نیز در همین منطقه بنا کرد.

برند ایو روشه محصولات کاملن گیاهی تولید می‌کند. این برند تجارت خود در زمینه محصولات آرایشی را زمانی آغاز کرد که یک درمانگر محلی به او تهیه محصولات گیاهی را آموزش داد. اولین لابراتور این شرکت یک کلبه کوچک در روستای روشه بود. در حال حاضر برند ایوروشه در۸۸ کشور جهان حضور دارد و انواع محصولات آرایشی آن از جمله کرم های جوانسازی پوست، کرم های ضد آفتاب، کرم های مرطوب کننده و انواع ماسک صورت این برند جهانی را به فروش می رسانند. ایوروشه محصولات متنوعی نیز برای آقایان تولید می‌کند.

مسئولیت اجتماعی برند ایوروشه

از آنجایی که برند جهانی ایوروشه محصولات خود را با استفاده از مواد طبیعی تولید می کند، در زمینه کاشت درخت و فضای سبز نیز پیشرو است. تا سال ۲۰۱۵، این شرکت ۱۰۰ میلیون نهال در سراسر جهان کاشته است.

کمپین تبلیغاتی عید نوروز ایوروشه: من می‌گم بلی

برند ایوروشه در ایران همزمان با عید نوروز کمپینی با نام من می‌گم بلی را اجرا کرد. ایوروشه در این کمپین با سیلیبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای محبوب خانم اینستاگرام همکاری کرده است. محتوای جذاب و ویدئوی تولید شده در این کمپین نیز کیفیت مناسبی دارد.

کمپین تبلیغاتی عید نوروز نشر نوین: بی‌خیال سررسید، کتاب عیدی بدهید!

انتشارات یکی از کسب‌وکارهایی هستند که با مباحث به روز و علمی سروکار زیادی دارند ولی شاید برخی از این انتشارات بتوانند نکات ارزشمند مطرح شده در مباحث علمی گوناگون را در کارهای خود عملی کنند.

یکی از هدیه‌های کلیشه‌های در عید نوروز داده می‌شود، سر رسید است. البته هدیه دادن سر رسید بیشتر در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های تجاری بیش‌تر رایج است. امسال نشر نوین در یک اقدام جالب و جسورانه این سنت نه چندان منطقی و کلیشه‌ای را هدف قرار داده است و پیشنهاد هدیه دادن کتاب به عنوان عیدی را به افراد مختلف ارائه می‌دهد. البته نشر نوین شما را هم راهنمایی می‌کند تا بتوانید کتاب‌های مناسبی برای افراد مختلف تهیه کنید و برای آن‌ها ارسال کنید.

کمپین تبلیغاتی عید نوروزکمپین تبلیغاتی عید نوروز Ihome : روز شمار تا نوروز

وب‌سایت Ihome که در زمینه دکوراسیون، معماری و سبک زندگی فعالیت می‌کند در یک حرکت جذاب همزمان با عید نوروز کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود را با نام روز شمار تا نوروز راه‌اندازی کرد. در این کمپین به مدت ۳۰ روز نکات مختلفی درباره خانه تکانی، تغییر دکوراسیون فوری فوتی و آماده شدن برای استقبال از سال نو بیان شده است. همزمان با برگزاری این کمپین مسابقه هم برگزار شد. محتوای تولید شده این کمپین در وب‌لاگ، اینستاگرام و تلگرام مجموعه Ihome به اشتراک گذاشته شده است.

 کمپین تبلیغاتی عید نوروز

کمپین تبلیغاتی عید نوروز اداره میراث فرهنگی: آری به تولید ملی

موضوع اشتغال و اقتصاد یکی از مهم‌ترین و پر چالش‌ترین دغدغه‌های حال و حاضر مردم ایران است. به همین منظور اداره میراث فرهنگی تهران کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود را با نام” آری به تولید ملی” را اجرا کرد. هدف از اجرای این کمپین حمایت از هنرمندان صنایع دستی به عنوان تولید کنندگان ملی است.

حمایت از صنایع دستی علاوه بر رونق اقتصادی سبب ارتقای فرهنگ و هویت کشور می‌شود.

آقای مهدوی ریاست اداره میراث فرهنگی بیان کرد : اگر فرهنگ خرید صنایع دستی ایرانی به عنوان یک کالای تولید ملی در جامعه نهادینه شود دیگر شاهد عرضه کالاهای چینی در بازار صنایع دستی نخواهیم بود.

کمپین تبلیغاتی عید نوروز آچاره: خانه تکانی عید

با توجه به نزدیک شدن عید و سنت قدیمی خانه تکانی، آچاره همکاری مشترکی با استارتاپ نوار برگزار کرده است. در این همکاری مشترک دو جانبه، مشتریانی که از خدمات آچاره استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی کتاب صوتی گوش بدهند و نگران تمیزشدن خانه نباشند و استرس‌های ناشی از کلافگی‌ها و کارهای همیشگی تمیز کردن خانه را کاهش دهند.

تهیه محتوای ویدیوی جذاب مناسبتی و ایجاد نیاز جدید در کاربران از نقاط قوت کمپین تبلیغاتی موفق مشترک آچاره با نوار است.