تبلیغات IBSHOP

تبلیغات IBSHOP (سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین)

هر کدام از ما در زندگی روزمره خود دغدغه‌های مختلف نسبت به آینده داریم. بخشی از این دغدغه‌ها درباره تامین مالی و سرمایه گذاری برای آینده است. راه‌های رایج مختلفی برای رفع دغدغه‌های مالی و سرمایه‌گذاری وجود دارد. خرید ملک یا ارزهای رایج و حتی سکه و طلا یکی از راه‌های رایج در ایران است که به وفور در میان مردم ایران صورت می‌گیرد.

بیشتر مردم تصور می‌کنند که هرگز ثروتمند نمی‌شود. این تصور علت‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد ولی یکی از مهم‌ترین علت‌ها، عدم آموزش در زمینه مباحث مالی و سرمایه‌گذاری است. چون مباحث مالی و سرمایه‌گذاری مانند بسیاری از مهارت‌ها نیاز به آموزش دارد.

مهم‌ترین دغدغه‌های پدران در جهان چیست؟

نزدیک به ۹۸ درصد پدران در دنیا شاغل هستند و تقریباً ۶۰ درصد آنها پدرانی هستند که مخارج کل خانواده خود را تامین می کنند. پدران دغدغه های متنوعی را در زندگی تجربه می کنند اما آمارها نشان می دهد تامین راحتی و آسایش خانواده و آینده فرزندان مهم ترین دغدغه پدران در جهان می باشد.

نزدیک به ۶۳ درصد پدران در جهان به فکر تامین آینده فرزندان خود هستند و این کار را از طریق سرمایه گذاری های مختلف صورت می دهند، از سویی دیگر آمارها نشان می دهد که پدران هر چه بر سن آنها افزوده می شود ریسک بیشتری در سرمایه گذاری می کنند و سرمایه گذاری های جسورانه تری را انجام می دهند.

مقایسه سرمایه‌گذاری مردان و زنان

در مقایسه سرمایه‌گذاری بین مردان وزنان آمارهای ارائه‌شده نشان‌دهنده این است که از بین زنان و مردان جهان، ۷۳ درصد از زنان و ۶۰ درصد از مردان تمایل به حفظ سرمایه و سرمایه‌گذاری دارند .

این در حالی است که جمعیت شاغل مردان بیش از ۹۵ درصد است و زنان کمتر از ۷۰ درصد است، یعنی بسیاری از زنان در جهان به مشاغلی مانند خانه‌داری مشغول بوده و درآمدی ندارند که تعداد آن‌ها نزدیک به ۳۰ درصد از زنان در تمامی جهان می‌باشد.

از سوی دیگر از بین زنان شاغل در دنیا ۲۴ درصد آن‌ها کار پاره‌وقت دارند ولی مردان تنها ۱۰ درصد دارای شغل پاره‌وقت هستند که این آمارها نشان از شرایط اولیه بهتر مردان در سرمایه‌گذاری دارد.

IBSHOP سامانه آنلاین سرمایه گذاری

در سایر کشورهای دنیا راه‌کارهای مختلفی برای این نوع دغدغه‌ها وجود دارد. یک مورد از این نوع راه‌کارها سامانه آنلاین سرمایه‌گذاری است. در ایران نیز IBSHOP به عنوان یک سامانه آنلاین است که اقدام به فعالیت کرده‌ است.

IBSHOP سامانه آنلاینی است که شامل چندین صندوق سرمایه‌ گذاری می‌باشد. صندوق‌های سرمایه گذاری مانند زرین شهر، آرمان شهر و … که به صورت آنلاین امکان صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌ گذاری را برای سرمایه‌ گذاران فراهم می‌کند. صندوق گنجینه زرین شهر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه گذاری کشور با خالص دارایی ۳۰۰ هزار میلیارد ریال، به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید.
ماهیت این صندوق با درآمد ثابت و پیش بینی سود می باشد که پرداخت سود آن در دوره های ماهانه به صاحبان واحدهای سرمایه گذاری صورت می پذیرد.

سامانه آنلاین سرمایه‌ گذاریIBSHOP این امکان را فراهم آورده است تا سرمایه گذار با مقایسه صندوق های متفاوت بهترین گزینه‌ای را که با شرایط اقتصادی وی سازگار است را انتخاب کند.
سامانه IBSHOP درگاه الکترونیک شما برای مشاهده گزارشات شخصی شما در این صندوق می باشد.

راحتی و تسریع سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها از جمله مزیت‌های این سامانه و این شیوه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

در این نوشته قصد داریم نکاتی درباره تبلیغات IBSHOP بیان کنیم.

تبلیغات IBSHOP  شامل بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات ویدئویی است که در رسانه‌های عمومی و شبکه‌های اجتماعی( مخصوصن اینستاگرام) منتشر شده است.

مخاطبان هدف تبلیغات IBSHOP

به صورت طبیعی چون بحث سرمایه گذاری برای آینده است، مخاطبان تبلیغات IBSHOP جوانان است. برای همین در تهیه محتوای ویدئوها از جوانان استفاده شده است. محتوای تبلیغات IBSHOP با هدف ترغیب افراد به سرمایه گذاری و آینده نگری تهیه شده است. محتوای استفاده شده در تبلیغات IBSHOP یک سیر داستانی دارد که شامل مکالمه یک فرد با خود است که اصطلاحن آینده فرد نامیده می‌شود و به فرد درباره آینده نگری و لزوم سرمایه گذاری توصیه هایی را بیان می‌کند.

 

رسانه‌های مورد استفاده برای تبلیغات IBSHOP

به نظر می‌رسد هدف به نمایش دادن تبلیغات IBSHOP در بیلبورد ایجاد آگاهی از برند است. با توجه به اینکه سرمایه‌ گذاری آنلاین یک مقوله تازه بین کاربران ایرانی است و کاربران آشنایی چندانی با این مقوله ندارند، تهیه‌کنندگان و برگزار کنندگان تبلیغات IBSHOP قصد دارند تا پیام تبلیغاتی در ابعاد گسترده بین افراد جامعه بیان شود و مردم با نام و برند IBSHOP آشنا شوند. در تبلیغات محیطی IBSHOP اطلاعات کاملی درباره برند بیان نشده است و یک معرفی خیلی کوتاه از برند به عمل آمده است (اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین). پیغام انتقال داده شده توسط بیلیبورد سبب می‌شود تا کاربر ترغیب شود و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کند.

همزمان با انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر، تبلیغات IBSHOP در رسانه‌های اجتماعی نیز تولید و انتشار پیدا کرده است. با توجه به محبوبیت اینستاگرام در ایران، این رسانه به عنوان رسانه اجتماعی انتخاب شده است و ویدئوهای مناسب یک دقیقه تولیدشده است.

IBSHOP برای مناسبت‌های مختلف محتواهای مختلفی را تهیه و منتشر کرده است و موضوع اصلی این ویدئوها درباره سرمایه‌ گذاری برای آینده است. کمپین‌های مختلفی نیز توسط IBSHOP برگزار شده است. مانند مادران به آرزوهایشان می‌رسند و هدیه برای روز زن.

مهم‌‌ترین مشکل تبلیغات IBSHOP

با توجه به سرمایه‌گذاری کلانی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری در IBSHOP به عمل آمده است انتظار می‌رود تا محتواهای تولید شده انتشار بیشتری داشته باشد ولی علی‌رغم محتوای تولید شده خوب و داستان‌سرایی جذاب، استقبال چندانی توسط کاربران نشده است. یکی از راه‌کارهایی که می‌توان جهت افزایش بازخورد

یکی از راه‌کارهایی که پیشنهاد می‌شود استفاده از افراد اینفلوئنسر است. در حال حاضر اینفلوئنسرهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون وجود دارد که نتایج خوبی برای تبلیغات رقم زده‌اند و می‌توان با سرمایه‌گذاری در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ، نتایج مطلوبی را برای تبلیغات IBSHOP متصور شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 1027
دوست نداشتم: 998
میانگین امتیازات: 1.03

31 دیدگاه در “تبلیغات IBSHOP (سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین)

سلام بگذارید آگاهتون کنم بی اعتمادی ودل سردی بین مردمی که من میشناسم بیدادمیکنه مطمعنن عاقبت این صندوق هم جزاختلاص ودزدی چیزدیگه ای نیست اون موقع یقه کی روبایدگرفت تازمانی که بدون استثنا مفسدین معرفی نشن مطبوعات آزادانه کارنکنن آزادی بیان جرم نباشه به هیچ کس وهیچ چیزاعتمادی نیست وحاصل بیراهه وانحتاطه حمید راننده تاکسی ….

نمونه بی اعتمادی همین صندوق زرین بانک شهر که اول با ۲۲ درصد پولهای مردم رو جذب میکنه بعد به دلیل های واهی و بی اساس نرخ سود را داره کاهش میده من که توی قراردادها و توضیحات و اساسنامه چیزی از شناور بودن سود ندیدم فقط میتونم بگم حرومشون بشه که با پول مردم سود کلان به جیب میزنن تازه منت هم میزارن مسئولان نظارتی هم هیچ اقدامی نمی کنن همه تماسهای بانک مرکزی یا رو تلفن گویاست یا کاملا مشغوله واقعا جای تاسف داره که تو این مملکت بی اعتمادی موج میزنه
چرا مدیران و سهامداران این صندوق اسمشون را با عکس و نمونه امضاء نمیزارن مردم بیشتر بشناسن ؟؟؟؟؟؟؟

متاسف هستیم دوست عزیز بابت این اتفاقی که افتاده.
به قول شما در حال حاضر بی اعتمادی زیادی در جامعه موج می‌زنه و افراد مسئول باید جواب بدهند.

سلام ….صندوق زرین شهر….تو قرارداد ان از سود ۲۰تا۲۲درصد اعمال شده ….بعدش گاهی وقتها که پایین میاد لطف بانک مرکزی هستش

من ۱۲۰ میلیون از طریق بانک شهر در این صندوق سرمایه گذاری کردم که ۱۱۹۲ واحد تعلق گرفت قیمت صدور هر واحد هم ۱۰۰۲۹۰۵ بوده که کلاً مبلغ ۱۱۹۵۴۶۰۰۰ تومان می شده و طبق قانون مابقی آن باید به حساب سرمایه گذار برگردد که فقط ۴۴۰۰۰ تومان واریز شد یعنی بیش از ۴۰۰ هزار تومان گم شد که هیچکس هم پاسخگو نیست. یعنی این صندوق ها از همان ابتدا کلاهبرداری را شروع می کنند

ظاهرا در هر بار سرمایه گذاری ۲۰ هزار تومان و در هر ابطال ۲۰۰ هزار تومن کسر میشه.

اول شما ببین چندم ماه پول ریختی بعد یکم چند روز سود گرفتی به یه حسابدار نشون بده بعد الکی نظر نده به جای اتهام یکم حسابداری بخون تا متوجه بشی

دقیقا همینی که میفرمایین هست و کاملا دزدیشون مشهود هست چون منم همین مشکل برام پیش اومد جالب اینه وقتی میخوای پول واریز کنی گزینه ای دارن به نام صدور (که همون واریز کزدن پول هست) که مبلغ هر واحد صدور ۱۰۰۲۹۰۵ هست ولی وقتی داراییت رو حساب می کنن یا وقتی میخوای ابطلا (که همون برداشت گول هست) رو بزنی ۱۰۰۰۰۰۰ برای هر واحد حساب می کنن و من هم از اونجایی که خبر نداشتم جریان چیه در ماه چندین بار پولم رو برمیداشتم و واریز می کردم که میدیدم هر سری داره یه مبلغیش ناپدید میشه و هیچکس هم پایخگو نیست

دوست عزیز نقل و انتقال سهام در بورس مشمول مالیات هست که ibshop هم مثل بقیه اپ ها و سایتهای معتبر موظف هست اون رو از مبالغ سرمایه گذاری شده پرداخت کنه، من که شش ماه در صندوق ثروت آفرین تمدن سرمایه گذاری کردم و بی دردسر و بی دغدغه حدود ۴۵ درصد سود کردم که البته اگه از صندوق خارج نمیشدم تا الان بالای ۷۰ درصد سود شده بود

آیا اخیرا کسی به این سایت وارد شده
من اخیرا نمیتونم وارد شم

مهم اینه تو بانک تبلیغ می کنن و اسم اینم نمیارن که هرگاه بخوای پولت برداری چقدرشو میدزدن و در ضمن کسی بخواد بره بورس راهشو بلده اینا دارن سو استفاده می کنن از مردم و من چندین بار رو همین حساب واریز و برداشت سودی که بهم نرسید ۱ میلیون هم ازم دزدیدن

من هم همین مشکل رو دارم. نمیتونم وارد شم؟؟

سلام لطفاً به قبل رسانی بکنید چون اگه این بروز رسانی طوری باشه که من اصلاً نتونم وارد بشم و رمزی را که همیشه باهاش وارد میشدم بگه ا یراد داره تکلیفم چیه قبلاً گزینه سئوال و جواب داشت الان هیچی جایی هم گیر کردم که فقط تو شهر باجه داره باید صد کیلومتر رانندگی بکنم تا شاید مرادم حاصل بشه بابا روانیمون کردید

دوست عزیز اگر به روز رسانی کردی.. یوزر شما کد ملی شما شده ولی پسوورد همان قبلی است

(خرداد۹۹)…کثیف تر و حیله گرتر از این صندوق وجود نداره. از هر راهی بتونه که میتونه کلاهبرداری میکنه. دوسال پیش با ۲۲درصد سود دون پاشید و سپرده گذارهای زیادی رو جذب کرد. وقتی خرش از پل گذشت از یکسال پیش سودش را بتدریج کم کرد و چندماهه داره حدوداََ ۱۹.۵سودمیده. اکثرصندوقهای بانکها دارند بین۲۲درصد تا ۴۰ درصد و حتا بالاتر،بعضاََ بالای ۵۰ و ۶۰درصدسودمیدن این صندوق ۱۹.۵میده و در آی بی شاپ دروغ تیترمیزنه ۲۰ درصد. من سیصدمیلیون پولم رو درآوردم و رفتم در چندصندوق با سودهای بالای۲۶ درصدبه بالا سپرده گذاشتم و نگذاشتم این صندوق و تامین سرمایه تمدن با تبانی بانک شهر بیشتراز این شیره سرم بمالند نیز به همه سپرده گذاران محترم توصیه میکنم پولاتون رو دربیارین. بخدا دارن کلاه سرتون میره و در این تورم سنگین و رشد بازارسهام ، اصل سرمایه تون در این صندوق داره بی ارزش و آب میشه.

ممنون دوست عزیز که نظرات خودتون را با ما به اشتراک می‌گذارین، ممنون می‌شویم که تجربیات خودتون را درباره صندوق‌های دیگر هم بفرمایید، یعنی صندوق‌هایی که به نظر شما سود خوب و عادلانه می‌دهند و البته مطمئن هستند.

سلام چند تا صندوق با سود بالا معرفی میکنی؟ لطفاً

دوست عزیز
می‌توانید در بخش نظرات، تجربه حقیقی افراد مختلف را مطالعه کنید و براساس شواهدها انتخاب کنید.
در واقع بنده به شخصه تجربه خاصی در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری ندارم، در صورتی که شما تجربه دارید، ممنون می‌شویم که شما هم با ما تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سلام وقتتون بخیر. من تو همین گنجینه زرین شهر حساب دارم. درخواست صدورش خیلی بد شده مدام سقفشون‌پر هست. محدودش کردن به روزهای زوج در حد یکی دو ساعت که همونم بسته هست.تو پیامک میاد سود ۲۲.۰۲ برای مرداد ماه اما تو سایت ۱۹.۶۸ حساب میشه این دوگانگی و عدم اطلاع رسانیشون آدمو نگران میکنه. چندتا از صندوق های روزشمار دیگه که درموردشون‌ صحبت کردید میشه نام ببرید تا منم تحقیق کنم و اگر شد استفاده کنم؟

دوست عزیز
ممنون از شما که تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید.
در واقع بنده به شخصه تجربه خاصی در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری ندارم، در صورتی که شما تجربه دارید، ممنون می‌شویم که شما هم با ما تجربه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

من نظرات سایر افراد رو خوندم و به نظرم مغرضانه است و نمیدونم چرا چون من خودم در این موسسه سرمایه گذاری کردم و البته در تمام صندوق های ثابت، سرمایه ای و مختلط و باید بگم که طبق مواردی که درون سایت نوشه و گفته بودن عمل کردن.
یکسری افراد بدون توجه به هزینه صدور و ابطال سرمایه گذاری که در سایت گفته شده اقدام به سرمایه گذاری کردن و احتمالا به همین دلیل دچار مشکل شده اند که باید بگم که سایر صندوق های سرمایه گذاری که عمده آنها در کارگزاری های بورس فعال هستند هم همین شکل پرداخت را دارند.

صندوق ثروت آفرین تمدن نسبت به صندوقهای دیگر بشدت صندوق کند و لاکپشت وار جلو میره مثلا امروز که شاخص کل بورس ۱۰۰ واحد رشد کرده میاد به ۶۰۰ میلیون پولت ۱۰ میلیون سود میده فردا که شاخص ۲ واحد افت میکنه میاد ۳ میلیون از سودت کم میکنه این یعنی در مواقع سود ۱۰ به یک به نفع خودشان برمیدارند و در مواقع ضرر ۱۰ به یک به ضرر شما …من ۶۰۰ میلیون پول گذاشتم تو این صندوق و قطعا تا سر برج پولمو به صندوقهای دیگه منتقل میکنم

با سلام نظرات اکثرا متاسفانه نمیدونم چرا انقدر مقرضانه هست در حالی که من پول تو این صندوق از ۹۶داشتم تا تابستان ۹۷ روزی که ابطال زدم صد میلیونم عینا برگشت بعد چند ماه که عین پولم رو گرفته بودم دیدم یه مبلغ ناچیز سود میاد دیدم سود تفاوت قیمت صدور و ابطال هست تو یکسال رشد کرده اول باید تفکیک کنید صندوق رو درامد ثابت یا مختلط یا … بعد بدونید اگر پرداخت یکم هر ماه هست شما در بیستم حساب باز کرده باشید سود پولتون از اصل پول کم میشه توجه داشته باشید درسته کم میشه اطمینان کرد اما این صندوق دو صندوق درامد ثابت داره یکی گنجینه یکی هم توسعه ارمانی که من گنجینه رو مناسب میدونم

خیلی جالبه طرف نحوه صدور و ابطال رو تو صندوقها نمی دونه بعد میاد تو ماه چندین بار صدور و ابطال میزنه و وقتی ضرر کرد میندازه گردن صندوق و …

با سلام من ۵ سال پیش در صندوق سرمایه گذاری زرین سرمایه گذاری کرده ام و امسال هیچ پاداشی دریافت نکردم الارقم تبلیغات که مدت زمان سرمایه گذاری بیشتر پاداش بیشتر
لطفاً دلیل ان را توضیح بدهید

سلام من ۲میلیون تومان به ای شاپ واریز کردم ویک میلیون و نهصد هزارتومان برام سهام خرید ولی ۱۰۰هزار تومان کجا رفت🤣🤣🤣

من چندساله که حساب زرین دارم. امسال که از محلی بنام سوپرمارکت مالی پرسیدم، گفتند امسال پاداش خوش حسابی رو تقسیم کرده و با مبالغ کوچکتر و بدفعات در ماههای آخر سال پرداخته اند!! 🤔

سلام دوستان،وقت بخیر،من ی سوالی داشتم،اگه راهنمایی کنید منو ممنون میشم،ارزش دارایی ها تو صندوق زرین شهر به تعداد واحدهایی هستش که داریم،حالا ممکنه ارزش هر واحدها خیلی پایین بیاد ی روزی؟؟مثلا بشه ۵۰هزارتومان،و با پایین اومدن واحدها،قطعا ارزش دارایی های ما کم میشه،درسته؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

سلام ممکنه یه روز این صندوق هم مثل بورس ورشکست کنه و.پول ما از بین بره؟

من همیشه تو صندوقهای زرین شهر و اندوخته سرمایه گذاری کردم مشکلی نداره ، به موقع هم سود وادیز شده و تقریبا همون ۲۰ درصد سود رو گرفتم
مشکل دوستان اینه محاسبات صندوق یکم پیچیدگی داره ، ولی هیچ مشکل و ابهامی در اون وجود نداره
دوستان عزیزی که متوجه نمیشن تقصیر ندادن حتی خیلی از حسابدارا هم متوجه محاسباتش نمیشن ، بهتره اگر براتون مهمه پیش کسی که محاسبات صندوق رو میدونه تفهیم و محاسبات رو یاد بگیرین بعد قضاوت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *