فیلم هندی کارآفرینی

۴ فیلم هندی کارآفرینی که هر کارآفرینی باید این فیلم‌ها را ببیند

شما معمولا وقتی که می‌خواهید کسب‌وکار خود را شروع کنید چه کاری انجام می‌دهید؟ شاید شروع به خواندن کتاب‌ها می‌کنید، با افراد مختلف ارتباط برقرار می‌کنید، اینترنت را جستجو می‌کنید، در رویدادهای مختلف شرکت می‌کنید، با افراد مختلف شبکه کاری یا دوستی برقرار می‌کنید. آیا تا به حال تلاش کرده‌اید که قبل از راه‌اندازی کسب‌وکارتان، فیلمی را مشاهده کنید؟ شاید از چیزی که در ادامه بیان خواهد شد شگفت‌زده خواهید شد. شما می‌توانید با مشاهده انواع فیلم هندی کارآفرینی که توسط بالیوود ساخته شده است چیزهای زیادی را یاد بگیرید.

اغلب فیلم‌ها انعکاس زندگی ما هستند. اگر آن‌ها را با دقت تماشا کنیم، متوجه خواهیم شد که آن‌ها سعی می‌کنند تراژدی یا پیروزمندی افرادی که برای ما در برخی از موارد الهام‌بخش هستند را برای ما به نمایش بگذارند. بعضی اوقات فیلم‌ها می‌توانند تاثیر انکارناپذیری بر ادامه زندگی ما می‌گذارند. در برخی از موارد مشاهده یک فیلم مسیر زندگانی افراد را می‌تواند تغییر دهد.

فیلم هندی کارآفرینی

در این نوشته قصد داریم ۴ فیلم هندی کارآفرینی را معرفی کنیم. فیلم‌هایی که برای هر کارآفرینی مشاهده آن توصیه می‌شود.

بالیوود نام غیر رسمی صنعت فیلم‌سازی هند است. برخلاف هالیوود که یک مکان فیزیکی ثابت را شامل می‌شود، بالیوود شامل یک مکان فیزیکی ثابت نیست. بالیوود از بزرگ‌ترین کمپانی فیلم‌سازی جهان است که بیش از سه‌ونیم میلیارد نفر مخاطب و علاقه‌مند در سرتاسر جهان دارد.

۱) Rocket Singh  : کسی که از هیچ‌چیز به همه چیز رسید

این فیلمی است که هر کارآفرینی باید آن را نگاه کند. این فیلم در مورد یک مردی است که با نبوغش جهان را شگفت‌زده است.” راکت سینگ، فروشنده سال” فیلمی است که سفر واقعی یک کارآفرین را نشان می‌دهد. این‌که آیا درباره اخلاق حرفه‌ای، کار تیمی، از دست دادن همه چیزهایی که به دست آورده‌اید در یک لحظه، پشتکار و توانایی شروع دوباره و ساختن از صفر و همه چیز را می‌آموزد.

فیلم کارآفرینی هندیاین فیلم یک راهنمای کامل برای کارآفرینان جوان است تا بتوانند کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند. نکات ارزشمندی که در این فیلم ارائه شده است می‌تواند راهنمای خوبی برای کارآفرینان جوانی که سودای راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارند مفید باشد.

این یکی از گفت‌وگوهای شگفت‌انگیز است که همه چیز درمورد کسب‌وکار را توضیح می‌دهد.

۲) Guru : ساختن یک امپراتوری از هیچ

Guru یک فیلم شاهکار از مانی رانتام است. یک فیلم است که به شما به ساختن یک امپراتوری از صفر کمک می‌کند. این فیلم براساس زندگی‌ Dhirubhai Ambani است. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مرتبط با کارآفرینی است که به کارآفرینان جوان یاد می‌دهد که هرگز امید خود را در هیچ موقعیتی از دست ندهند.

خیلی از کارآفرینان موفق دنیا که می‌شناسیم لزومن از موقعیت مناسبی و خوبی شروع نکرده‌اند. چه بسا افراد کارآفرینان موفق زیادی که از صفر با تکیه بر تلاش، ممارست، فرصت‌طلبی و خلاقیت خود توانسته‌اند در کسب‌وکار خود موفق شوند و به عنوان یک کارآفرین موفق شناخته شوند. خیلی از  کارآفرینان موفق در زندگی خود در برهه‌ای از زمان احساس نا امیدی کرده‌اند، به گونه‌ای که تحمل ادامه دادن مسیر برای آن‌ها خیلی مشکل شده باشد ولی توانسته‌اند با تلاش زیاد مشکلات را رفع کرده و در کسب‌وکار خود موفق شوند.

فیلم کارآفرینی هندیاین فیلم سرگذشت مردی است که روحیه تسلیم‌ناپذیری وی، به او این توانایی را می‌دهد که در مسیر کسب‌وکار خود ریسک کند. این فیلم به کارآفرین در حال رشد الهام می‌دهد.

۳) Band Baaja Baraat: زندگی کاری خود را از زندگی شخصی خود جدا کنید

یک فیلم هندی کارآفرینی زیبا که یک قانون مهم از کسب‌وکار را آموزش می‌دهد، زندگی حرفه‌ای خود را از زندگی شخصی خود جدا کنید. امروزه تعادل بین زندگی کاری و شخصی یکی از مهم‌ترین چالش‌های کارآفرینان هستند. کارآفرینان جوان باید سعی کنند که برای موفقیت در زنگی شخصی و حرفه خود یک تعادل منطقی و هوشمندانه برقرار کنند. تعادل بین کار و زندگی یکی از نظریه‌های مدیریت است که تحقیقات زیادی درباره آن صورت می‌گیرد.

Band Baaja Baraat یک فیلمی است که درباره یک پسر و دختر جوان است که به عنوان هم‌تیمی سعی می‌کنند استارتاپ خود در زمینه عروسی را پایه‌ریزی کنند.

هر استارتاپ داستان منحصربه فرد خود را دارد و در طول حیات خود با چالش‌های زیادی روبرو است که می‌تواند در نوع خود منحصربه فرد باشد و بنیانگذاران استارتاپ‌ها باید بتوانند در مواقع حساس تصمیات هوشمندانه‌ای را اتخاذ کنند.

فیلم کارآفرینی هندییک فیلم هندی کارآفرینی که به زیبایی روایتی از چالش‌های پیش‌روی یک استارتاپ را بیان می‌کند.

این فیلم هندی کارآفرینی به شما نکاتی درباره تیم‌ بودن، اشتیاق رسیدن به اهداف، ارزش‌ها و اخلاقیات کاری، رازهایی درباره رسیدن به سوی اهداف بزرگ بیان می‌کند. در این فیلم توصیه می‌شود که نگران رقابت با سایر کسب‌وکارها نباشید و در آن نکات جالبی در این مورد ارائه می‌کند.

۴) Manjhi: متمرکز و متعهد باشید

فیلم Manjhi برای کارآفرینان می‌تواند یک فیلم هندی کارآفرینی و الهام بخش باشد. مانچی یک مرد از طبقه فقیر جامعه است که در یک روستا دور افتاده زندگی می‌کند. این روستا توسط یک رشته کوه سنگی از بقیه جدا شده است و مانچی برای بقایش ۲۲ سال از عمرش را صرف حفاری این کوهستان می‌کند تا راهی برای خروج از آن پیدا کند. عزم و روحیه جنگندگی مانچی سبب می‌شود تا با تلاش زیاد به اهدافش برسد. در این فیلم به خوبی مشاهده می‌شود که مانچی با تلاش و ممارست بسیار بر مشکلات فایق می‌آید. این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که تلاش، پشتکار و ممارست  ویژگی‌هایی است که باید هر کارآفرینی داشته باشد.

فیلم کارآفرینی هندی

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک زیر دریافت کنید.

فروش ویژه – ۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان