کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین تبلیغاتی موفق آچاره با نوار همزمان با خانه‌تکانی عید

زندگی مدرن امروزی سبب شده است تا نیازهای جدیدی در زندگی افراد ایجاد شود یا نیازهای قدیمی به روش‌های جدید و مدرن‌تری پاسخ داده شوند. با توجه به مشکلات و دغدغه‌های زندگی امروزی افزایش پیدا کرده است، به طبع آن راه‌حل‌های خلاقانه نیز افزایش پیدا کرده است. اگر نتوانیم برخی از مشکلات و روزمرگی‌ها را مدیریت و رفع کنیم، علاوه بر اتلاف زمان، هزینه و انرژی سبب ناراحتی افراد خانه می‌شود و چه بسا سبب ایجاد مشکلات بیش‌تری نیز شود.

دغدغه‌های کوچک رایج روزمره مانند تعویض لامپ، تعمیر شیری که چکه می‌کند و مواردی از این قبیل که به عنوان مشکل کوچک شناخته می‌شوند و می‌توانند سبب ایجاد دردسرهای بزرگ‌تری شوند. امور دیگری مانند اسباب‌کشی، تعمیرات تخصصی ماشین، تعمیرات و امور مربوط به ساختمان و محل کار مانند رنگ‌کاری، تعمیر لوازم برقی یا گازسوز و … جز اموری هستند که همواره و به صورت روزمره با آن‌ها درگیر هستیم و امکان چشم‌پوشی از این موارد نیست. در گذشته رسم بر این بود که تا حد امکان این مسائل توسط افراد خانه- به خصوص آقایان- انجام می‌پذیرفت و در صورت عدم داشتن تخصص و یا زمان کافی برای انجام امور بیان شده، متخصصان هر حوزه از طریق دوستان، آشنایان و اقوام مورد پرس‌وجو قرار می‌گرفت.

کسب‌‍وکارها و استارتاپ‌ها در تلاش هستند تا برگزاری کمپین تبلیغاتی موفق، میزان تعامل با کاربران خود را افزایش داده و در نتیجه به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

در این نوشته قصد داریم یک نمونه کمپین تبلیغاتی موفق از آچاره را بررسی کنیم.

راه‌حلی به سبک آچاره

آچاره پلتفرمی است که می‌توانید نیازهای متفاوت خدماتی را به کمک متخصصان آموزش دیده، مطمئن رفع کنید. تمام خدمات منزل و محیط کار فقط با چند کلیک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای این کار کافی است کاربر وارد سایت شده و سفارش مورد نیاز خود را ثبت کند. نیازی هم نیست که برای هر کدام از این خدمات منزل کاربر به دنبال یک تامین کننده خوب بگردد، آچاره تمام این خدمات را به صورت جامع و یکپارچه ارائه می‌کند.

آچاره پلتفرمی است که در آن دو بخش مشتری وجود دارد. مشتریان که خدمات دریافت می‌کنند و مشتریانی که خدمات ارائه می‌دهند. بخش اول مشتریان افرادی هستند که نیاز به یک متخصص در زمینه‌های گوناگون مانند نظافت، تعمیرات منزل، پذیرایی، بازسازی منزل، مراقبت و نگهداری از افراد، خدمات رایانه‌ای، باغبانی، جابجایی اثاث و دکوراسیون دارند. مشتریان نوع دوم هم افرادی هستند که متخصص شناخته می‌شوند و می‌توانند در زمینه خدمات بیان شده در بالا خدمات تخصصی به افرادی که خواهان این خدمات هستند ارائه دهند.
افرادی که به عنوان کارشناس توسط آچاره شناخته می‌شوند به اصطلاح” آچار” شناخته می‌شوند، این افراد مدارک شناسایی و مهارتی خود را به آچاره تقدیم می‌کنند. بعد از هر بار خدمات مشتریان توسط متخصصان، مشتریان آن‌ها را ارزیابی کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند تا افراد دیگری که قصد استفاده از خدمات همان متخصصان را دارند بتوانند با استفاده از نظرات سایر کاربران متخصصان بهتری را انتخاب کنند.

در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی عرضه کننده خدمات و ۵۰ هزار کاربر از طریق اپلیکیشین یا وب‌سایت آچاره ثبت سفارش می‌کنند. آچاره در حال حاضر علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، اصفهان و قزوین شروع به فعالیت کرده است.

یکی از مهم‌ترین استراتژی مدیران آچاره کاهش دغدغه افراد است. به طوری که با ارائه خدمات و پکیج‌های مناسبتی( متناسب با درخواست کاربران یا مناسبت‌های فصلی) دغدغه افراد را کاهش دهد.

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی که مورد نیازشان است، اعم از نظافت، قالیشویی و خشکشویی، تعمیرات لوله کشی یا تعویض روغن ماشین، آرایشگاه و غیره را از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. نـیروهــای خــدماتی دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه و عــدم اعــتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تأیید صلاحیت آچاره عبور کرده‌اند تا شـما بتوانید به آنها اعتماد کنید.

آچاره شعار” با آچاره انجام می‌شه” را انتخاب کرده است و در محتواهای تولید شده خود از عبارت انجام خدمات منزل با چند کلیک استفاده می‌کند.
برگزاری کمپین تبلیغاتی موفق مشترک با سایر مجموعه‌ها

یکی از دلایل رشد سریع و شناخته‌شدن برند آچاره در بین کاربران تعامل‌های کاری دوسویه با سایر برندهای رایج و محبوب در جامعه است.

در طول حیات آچاره این استارتاپ کمپین تبلیغاتی موفق مختلفی با استارتاپ‌های مطرح و خوشنام طرح‌های مشترکی را برگزار کند.

داستان‌سرایی مناسب و شناسایی دقیق نیازهای مشتریان

یکی از نقاط قوت این استارتاپ خوشنام( آچاره) برگزاری کمپین‌های مناسبتی است که با استفاده از داستان‌سرایی مناسب و شناسایی نیازهای مختلف مشتریان خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

یکی از جذاب‌‌ترین انیمیشن‌های تولید شده توسط آچاره، روایت داستانی زوجی است که برای اولین بار زندگی مشترک خود را در خانه خود شروع کرده اند. این کمپین تبلیغاتی موفق روایت داستانی جذاب با تصویرگری حرفه‌ای سبب شده است که این ویدیو بازخود مناسبی از سمت کاربران و مخاطبان هدف آن داشته باشد.

همکاری هوشمندانه با نوار

همکاری دوجانبه استارتاپ‌ها می‌تواند سبب موفقیت استارتاپ‌ها شود. به تازگی استارتاپ‌های ایرانی اقدام به برگزاری همکاری‌های مشترک با یگدیگر کرده‌اند.

با توجه به نزدیک شدن عید و سنت قدیمی خانه تکانی، آچاره همکاری مشترکی با استارتاپ نوار برگزار کرده است.

در این همکاری مشترک دو جانبه، مشتریانی که از خدمات آچاره استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی کتاب صوتی گوش بدهند و نگران تمیزشدن خانه نباشند و استرس‌های ناشی از کلافگی‌ها و کارهای همیشگی تمیز کردن خانه را کاهش دهند.

تهیه محتوای ویدیوی جذاب مناسبتی و ایجاد نیاز جدید در کاربران از نقاط قوت کمپین تبلیغاتی موفق مشترک آچاره با نوار است.