ایده های جدید کارآفرینی

عجیب‌ترین ایده‌هایی که مردم در تلاش برای پیاده‌سازی آن‌ها هستند

ایده های جدید کارآفرینی که هر روز در اطراف خودمان با آن‌ها مواجه می‌شویم از سوی افراد عادی اما خلاق جامعه مطرح می‌شوند. این ایده های جدید کارآفرینی گاهی به ایجاد کسب و کارهای بزرگ منجر می‌شوند که درآمد زیادی را برای صاحبان این ایده‌ها به همراه خواهند داشت. شاید ایده‌های مطرح شده از سوی این افراد در نگاه اول حتی کمی بلا استفاده به نظر برسند اما کمک بزرگی به زندگی و تامین آسایش جامعه می‌کنند. این افراد هم شاید در هنگام مطرح کردن افکار خود و برنامه‌ی پیاده سازی آن با مخالفت‌های بسیار زیادی روبه رو شده باشند اما دست روی دست نگذاشتند و ناامید نشدند.

البته گاهی اوقات ایده‌هایی که مطرح می‌شوند شاید در ابتدا فقط یک شوخی باشند اما در نهایت عملی شدن آن اثبات می‌کند که هیچ چیز نشدنی نیست و شوخی در کار نبوده است. البته می‌توان باور داشت که این کسب و کارهای خاص به دلیل متفاوت بودنشان موفق هستند که این ثابت می‌کند گاهی باید متفاوت بود، همیشه هم نباید همرنگ جماعت باشیم. در ادامه برخی از این ایده های جدید کارآفرینی و عجیب را با هم بررسی می‌کنیم.

پمپ بنزین سیار

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که همیشه برای بنزین زدن و رفتن به پمپ بنزین تنبلی کنید. ایده‌ی پمپ بنزین سیار در واقع به این صورت است که به جای اینکه شما به ایستگاه سوخت بروید، ماشین سوخت به پیش شما خواهد آمد. افرادی که این ایده را مطرح کردند و آن را عملی کردند حتی برنامه‌ای را برای تلفن‌های هوشمند تعبیه کردند که مشتریان درخواست خود برای سوخت‌گیری به همراه موقعیت جغرافیایی را اعلام می‌کنند و کارکنان شرکت که در سطح شهر با ماشین‌های سوخت خود قرار دارند(نزدیکترین به موقعیت اعلام شده) اعلام آمادگی می‌کنند. تقریبا این برنامه فرایندی مشابه به سرویس اسنپ را دارد اما از نوع سوخت‌دهی! همچنین کاربران از طریق این اپلیکیشن قادر هستند از زمان پایان سوخت گیری آگاه شوند و نسبت به پرداخت هزینه‌ی آن از طریق همین اپ اقدام کنند. به نظر کارآمد است و می‌تواند به افرادی که در این امر کمی تنبل هستند کمک بسزایی بکند و دیگر حتی خبری از انتظار در صف‌های طویل پمب بنزین نیست. البته نه تنها به این دسته از افراد، بلکه به کسانی که ممکن است در جایی به محل سوخت گیری دسترسی نداشته باشند هم کمک کند.

ایده‌های جدید کارآفرینی

ایده های جدید کارآفرینی: شانسی خرید کنید

گاهی اوقات ته مانده حساب شما مبلغی باقی می‌ماند اما شما هیچ ایده‌ای برای خرید ندارید اما از طرفی هنوز هم اشتیاق به خرید را دارید، یا حداقل مبلغ قابل توجهی باقی نمانده تا کالای دلخواه خود را خریداری کنید. خب خوشبختانه برای این موقعیت وب سایتی تهیه شده به اسم SomethingStore که قادر هستید یکی از پک‌های آن را انتخاب کنید. البته محتوای این بسته تا قبل از دریافت ایمیل خرید محفوظ باقی می‌ماند و این کمی موضوع را رازآلود می‌کند و شاید هیجان این خرید هم به ناشناس بودن محتوای بسته باشد. اغلب این بسته‌ها شامل کتاب، بازی‌های فکری، اکسسوری و … است.

ایده‌های جدید کارآفرینی

جوراب‌ها تنها نیستند

اغلب ما بی شک جوراب‌های داریم که یک لنگه از آن‌ها را هیچوقت پیدا نمی‌کنیم! و همیشه اینکه چه اتفاقی برای آن افتاده برایمان معمایی است حل نشدنی(نگران نباشید شما تنها نیستید). بیشتر زمانی که هفتگی اتاق خود را تمیز می‌کنیم با این قضیه روبه رو می‌شویم. البته اگر که جز افرادی هستید که جفت جوراب‌های خود را به هم متصل می‌کنید پس خوش به حالتان. اما در غیر این صورت جورابی را تنها پیدا می‌کنید که در انتظار لنگه گم شده‌ی خود است. خب، نگران نباشید کمپانی به اسم Throx به کمک شما خواهد آمد. اما چطور؟ این کمپانی جوراب‌های خود را در بسته‌های سه تایی عرضه می‌کند یعنی دیگر نیازی نیست نگران لنگه گم شده باشید چون شما یک لنگه اضافه از جوراب خود را دارید. به این صورت این جوراب یدکی در زمان‌های دشواری به داد شما می‌رسد.

ایده‌های جدید کارآفرینی

قهرمان رمان خود باشید

زمانی که کتابی را می‌خوانیم اغلب دوست داریم در جایگاه قهرمان اصلی داستان قرار بگیریم و در تمام حوادث رخ داده در داستان نقش داشته باشیم که گویی کتاب را در وصف ما نوشته‌اند. خب YourNovel.com اینجا وارد صحنه می‌شود. این کمپانی به مشتریان خود اجازه می‌دهد که کتاب‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند و این شرکت کتاب‌ها را بر اساس اطلاعات گرفته شده از مشتریانش شخصی سازی می‌کند. حتی به درخواست مشتریان خود روی جلد کتاب‌ها عکس‌ آن‌ها را چاپ می‌کند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما ایده‌پردازان این کسب و کار در حال حاضر از این راه درآمد زیادی نصیبشان می‌شود.

ایده‌های جدید کارآفرینی

با شجره‌نامه زندگی خود آشنا شوید

خیلی از افراد همیشه به اینکه چه گذشته‌ای داشته‌اند علاقه‌مند هستند و اینکه شجره نامه‌ای برای خود داشته باشند اهمیت زیادی می‌دهند. اما شاید نه فرصت این جست و جوی اجدادی را دارند و نه شرایط دسترسی به این افراد را در اختیار دارند. شرکتی به اسم Ancestral Discoveries به کمک شما خواهد آمد. در واقع با کمک این کمپانی شما قادر هستید خویشاوندان خونی خود را پیدا کنید که این موضوع همیشه با هیجان بالایی همراه است زیرا ممکن است شما با افرادی که تا دیروز غریبه بوده‌اید فامیل باشید! موسس این کسب و کار هدف اصلی خود را کمک به مردم برای پیدا کردن خانواده‌های خود اعلام کرده است و همچنین در کنار این کمک به کسب درآمد هم مشغول است. در واقع با یک تیر دو نشان زده‌اند.

ایده‌های جدید کارآفرینی

برای اینکه کاری را شروع کنیم و کسب و کار خود را داشته باشیم، نباید حتما سرما‌یه‌ای گزاف در اختیار ما باشد. حتی نباید همیشه ایده‌هایی ناب و همه پسند را مطرح کنیم. گاهی اوقات موفقیت در عجیب بودن است. متفاوت بودن بیشتر اوقات نتیجه‌ای مثبت را به همراه خواهد داشت. ایده‌های خود را دست کم نگیرید و اگر فکر می‌کنید کمکی به جامعه می‌کنند و مشکلی از مشکلات ساکنین این کره‌ی خاکی را حل می‌کنند حتما پیگیر آن باشید و همین الان دست به کار شوید. نمونه‌هایی از ایده های جدید کارآفرینی را در این مطلب مشاهده کردید.

 

این ایده‌ها کم بود؟ 

این روزها در محیط کسب و کار ایران علاقه مندی به راه اندازی کسب‌و کارهای سودآور و شرکت‌های نوپا بسیار زیاد شده که این موضوع را باید به فال نیک گرفت. ما نیز در گروه شبتا به طور مداوم در حال شناسایی ایده‌های نو و معرفی آن به خوانندگان خودمان هستیم لذا اگر علاقمند به آشنایی با ایده‌های بیشتری هستید به لینک‌های زیر هم سر بزنید:

بازاریابی در اینستاگرام

کتاب الکترونیکی بازاریابی در اینستاگرام را از لینک زیر دریافت کنید.

فروش ویژه – ۵۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان

ایده‌های جدید کارآفرینی

معرفی ایده‌های کسب و کار خانگی که نیاز به سرمایه چندانی ندارند

کسب و کارهای اینترنتی که با ایده‌های عجیب خود موفق ظاهر شدند!

تکنیک های خلاقیت در کارآفرینی: چگونه به ایده‌ها و راه حل‌های جدید برسیم؟

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 2042
دوست نداشتم: 1942
میانگین امتیازات: 1.05

109 دیدگاه در “عجیب‌ترین ایده‌هایی که مردم در تلاش برای پیاده‌سازی آن‌ها هستند

سلام من ی طرح جدید ساخت بادبادک دارم چند صدتا فروختم و مراحل ثبت در شرف انجام میباشد به نظر شما تو ایران اسپانسر کمکی هست؟ارزان جالب وبکره

سلام این ایده به ذهن من اومد.با یک بسته بندی خاص.پارسال بود.مشکل مالی نداشتم مشکلم کمبود وقت بود

سلام اگه ایدتون خوب باشه من حاظرم سرمایه گذاری کنم درصورتی که خواستید به ایمیل من پیام بدید

با سلام
طرح تولیدی با سود دهی بالا
استان یزد اگر کسی سرمایه گذار هست تماس بگیره در صورت امکان شراکتی اجرا میشه نیازمند ۵۰۰میلیون سرمایه که ۵۰درصد سرمایه اولیه رو خودم دارم
تولید قطعه ای با مصرف بالا در کارخانجات
حدودا با برآورد بنده فروش ماهیانه ۲۰۰میلیون تومن که هزینه تولید نسبت به قیمت فروش بازار زیر ۳۰درصد هستش
تماس فقط واتساپ
۰۹۱۳۸۴۲۱۴۶۰ امین

سلام ،وقت بخیر .من طراح و مجسمه ساز هستم .و طرح به ثبت شده ای دارم که نیاز به سرمایه گذار دارم سایت من :www.sadrartistic.com
ایمیل :designer.nasrin@yahoo.com

سلام.وقت بخیر.مرغداری سی هزار قطعه ای گوشتی با تکنولوژی به روز دارم.سرمایه در گردش لازم دارم.اگه کسی مایل باشه خوشحال میشم در خدمتش باشم.
۰۹۰۵۶۴۵۹۲۳۳

با عرض سلام و خسته نباشید من مقداری پول دارم و دوس دارم اون رو روی ی کاری جدید سرمایه گذاری کنم اگه کسی مشتاقه جهت همکاری یا دادن ایده ای به بنده ایمیل بده ممنون میشم
parvizrostami6@gmail.com

سلام . مقداری سرمایه دارم که میخوام کاری انجام بدم که نو و بدیع باشه و قبلش حتما ی تحقیق در مورد بازارش هم خواهم کرد که درامد خواهد داشت یا خیر . کسی طرحی داره بهم پیام بده.

سلام خوبی ایده های پولساز خیلی هست اگه سرمایه داری تا در مورد یه ایده کاری خوب صحبت کنیم از طریق آی دی تلگرام گفتگو کنیم @amino1398

سلام یه ایده خوب دارم ولی سرمایه ندارم شما فرمودید سرمایه گذاری میکنید چطور میتونم با شما صحبت کنم ؟

اگه واقعا ایده خوب داری زنگ بزن ۰۹۱۲۸۵۸۵۲۷۷

ایدتون اگر قابل سرمایه گذاری هست تماس بگیرید
۰۹۱۰۴۸۷۶۰۹۹

سلام من یک ایده برای اجرا دارم که سودهی خیلی عالی داره اگهرتمایل به سرمایه گذاری زارید در خدمتتون هستم
۰۹۱۲۰۹۳۰۴۹۹ رجایی

با سلام
در ارتباط با موضوع کارافرینی و پیاده سازی ایده اگه کسی تو شهر مریوان باشد میتونم همکاری کنم

ایده در مورد فریز درایر اگه هست بیان کنه

سلام وقتتون بخیر.شما برای ایجاد کارآفرینی در شهر مریوان سرمایه هم دارید؟ چون بنده ایده دارم اما سرمایه ندارم

سلام دوست عزیز.
برای دریافت سرمایه و صحبت با سرمایه گذار می‌توانید با اطرافیان خود یا مراکز شتابدهی در شهر خود یا مرکز استان یا حتی در تهران صحبت کنید. چون وظیفه مراکز شتابدهی، سرمایه گذاری ریسک پذیر بر روی استارتاپ‌ها و ایده‌ها است.

سلام لطفاتوی تلگرام به این ایدی پیام دهیدتادرخصوص سرمایه گذاری راهنماییتون کنمnarjes_mazra

سلام به همه دوستان و ایده سازهای ملتم من هر روز که از خواب بیدارم میشم یا قبل خواب چند تمرکز عالی ایده های بسیار عالی به ذهنم میرسه همین ، نه سرمایه دارم ، نه کسی حمایتم میکنه ، الان اگه خارج ازکشوربودم میتونستم انهارا به واقعیت تبدیل کنیم
چندتا ایده نوشته وآماده در دفتردارم

سلام، من کانادا هستم. میشه ایده هاى کارآفرینى که گفتید مرتب به ذهنتون مى رسه به من بگید. من هم دلم مى خواد کارى کنم ولى سرمایه ندارم.

تماس بگیر لطفا ۰۹۱۲۸۵۸۵۲۷۷

سلام میتونم ازتون کمک بگیرم برای ایجاد شغل برای چند نفر تو ورامین؟

سلام، من کانادا هستم. میشه ایده هاى کارآفرینى که گفتید مرتب به ذهنتون مى رسه به من بگید. من هم دلم مى خواد کارى کنم ولى سرمایه ندارم.

@saeidshabani77
ایدی تلگرام پیام بدید
تا راهنماییتون کنم

اگ ایده ای دارید ک حساب شده و سود اور و بکر هسش من امادم ک انبوه سازیش کنم
با من تماس بگیرید:
۰۹۳۸۰۸۰۱۰۹۴

سلام دوست من، منم کلی ایده های بکر دارم که همه رو توی دفتر ثبت کردم و خیلی هم روشون کار کردم ولی متاسفانه فقط داشتن ایده کافی نیست.
شما نیاز به سرمایه گذار یه تیم قوی جهت فکر روی پروژه و اجرایی و عملیاتی کردن آن، تیم تبلیغ و بازاریابی… همه اینها باید در کنار هم باشه تا یه ایده بتونه به بلوغ و درآمد زایی برسه

سلام ما چند نفر در ورامین هستیم که خیلی وقته دنبال یه شغل میگردیم .اگر امکانش باشه ما رو راهنمایی کنین ممنون میشم .

سلام ما چند نفریم در ورامین خیلی وقته دنبال شغل هستیم اگر امکانش باشه مارو راهنمایی کنین ممنون میشم

سلام دوست عزیز ببین چه توانایی ها و استعدادهایی داری
یه کاری رو متناسب با امکانات و مهارت هاتون انجام بدین

سرمایه گذار

دوستانی ک دوست دارند در جهت پرندگان حاص که ما به نتیجه و درامد زایی رسیدیم با ما همراه بشوند میتوانند به شماره ۰۹۱۰۰۳۵۰۶۱۱ عدد۶۱ را ارسال کنند

با عرض سلام و خسته نباشید من مقداری پول دارم و دوس دارم اون رو روی ی کاری جدید سرمایه گذاری کنم اگه کسی مشتاقه جهت همکاری یا دادن ایده ای به بنده ایمیل بده ممنون میشم

sefid1012@gmail.com

سلام
اگه از سنندج کسی هست تو تلگرام بهم پیام بده ایده برای کار دارم
۰۹۱۸۵۱۷۵۵۷۴

سلام ایده های خوبی دارم نیازبه یک تیم ازاصفهان دارم

سلام. ما اصفهانیم.یه سرمایه ی کوچولو هم داریم. لطفا درصورتی که ایده جالب و پرسود دارین قابلیت همکاری داریم.

سلام رضا
من هم مثل شما از اصفهان هستم ،و به دنبال یه کار تیمی خوب هستم ،،،مقداری سرمایه دارم و دست به قلم هم هستم .
منتظر پیگیریت هستم

سلام من اصفهان هستم ایدت چی هست؟ بیا تلگرام پیام بده.
@mr_dehkhoda 1
dehkhoa@gmail.com
۰۹۱۳۵۴۴۴۸۳۰

سلام خسته نباشید ایده ی خوبی دارم ک اگه اجرا بشه خیلی پولسازه ولی چون سرمایشو ندارم و هم پشتکاری ندارم نمیتونم اجراش کنم این ایده بیشتر ب کسب و کار اینترنتی و انلاین بر میگرده ک در دنیای امروز حرف اول رو میزنن اگر کسی مایله همکاری کنیم ب ایدی ___miss.meli دایرکت بده

سلام تماس بگیرید ایده از شما سرمایه از ما ۰۹۱۳۷۰۰۴۳۰۶

عزیز آی دیتون اشتباهه میشه به شماره ۰۹۱۳۷۰۰۴۳۰۶ تماس بگیرید

ایده های جدید شمارو خریدارم به ایدی تلگرامم پیام بدین @javad2018

سلام سرمایه دارم و دنبال ایده برای سرمایه گذاری دارم ایده های شمارو خریدارم
tooke2@

سلام به همگی وقت بخیر
اگه کسی ایده داره میتونم باهاش همکاری کنم…سرمایه گذارم…اگه کسی مایلد بود به واتساپ همین شماره پیام بده
۰۹۰۳۳۱۸۱۵۷۷
موفق و پیروز باشید

سلام. من مشهد هستم و یک کارخانه سنگتراشی دارم و با دستگاهای که دارم میتونم سنگ را به شکل نرده صراحی پله ستون و سرستون واسه نماهای رومی و کلاسیک بتراشم و شغلم خیلی دوست دارم و از درآمدشم راضیم منتهی واسه گسترش و خرید چندتا دستگاه دیگه نیاز به پول یا سرمایه دارم کسی میدونه واسه تامین سرمایه جهت خرید دستگاهی جدید از چه طریقی اقدام کنم و یا اینکه حتی چجوری میتونم وام بگیرم چون من تمامی مراحل کارگاه خودم را بدون حتی یکریال وام تا اینجا رسوندم از شرایط وام هیچ اطلاعی ندارم و آیا بنظرتون هیچ کمکی از طرف دولت یا دستگاهای زیربط بمن میشه به عنوان یک کارآفرین چون پنج شش نفر را دارم مستقیم حقوق میدم تو این وضعیت خراب بازار و این خودش یه هنره، ممنون میشم اگر دوستان اطلاعی داشتن کمکم کنند، این شماره تماس من هست، مشهد مقدس ۰۹۱۷۵۶۳۳۶۴۷ ضمنا من مجرد هستم و آماده واسه اینکه توی هر شهری یک نمایندگی هم احداث کنم.

سلام.. من از مشهد هستم. این شماره من هست ۰۹۱۷۵۶۳۳۶۴۷ دنبال یک شریک مالی هستم که سرمایه جهت گسترش کارخانه داشته باشه و من در حال کار هستم کارگاه تولید نرده های سنگی و تراش ابزارهای سنگی، گل سرستون، نرده سنگی واسه نماهای کلاسیک و رومی اگر کسی مشتاق بود خوشحال میشم تماس بگیره ممنون

سلام، من نه پول دارم نه ایده!

دوست عزیز پیشنهاد می‌کنیم اگه نه ایده‌ای دارید و نه پولی، سعی کنید یک مهارت یاد بگیرید تا از طریق اون بتونید درآمد کافی کسب کنید.

سلام به دوستان
مقداری پول دارم و دنبال ایده برای سرمایه گذاری میگیردم که بگیر باشه
ای دی تلگرام جهت ارتباط@esmaeili360

دنبال ایده عجیب غریب نباشید دنبال ایده باشید متناسب با مهارت و سرمایه تون
نمیگم حتما برو فنی حرفه ای نه
به درون خودت مراجعه کن
و ببین با چه کاری حال میکنی
و از یه جای کوچیک شروع کن

سلام وقت بخیر
برای نمایندگی چه قدر سرمایه لازم داره دوست عزیز؟

سلام دوست عزیز
برای نمایندگی چه برندی؟
برای اطلاع از نحوه نمایندگی از یک برند، می‌توانید با دفتر مرکزی و مدیریت برند تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سلام برای خرید ایده به این ایدی در اینستا پی ام بدین
ایده هاتون رو میخرم
_h._.1381.taj@

باسلام.
دنبال ایده هستم که توشیرازبگیره حتی میتونم باهاش شریک یاخریداری کنم

میشه از ایده هاتون بگید لطفا یا آیدی بدید در موردشون حرف بزنیم

با سلام. من کلی ایده کسب و کار پردرآمد دارم. خودمم دارم صنایع دستی میسازم. اما چون سرمایه ی کافی ندارم، نیاز به یه سرمایه گذار دارم. کار از من، سرمایه از شما. اینم ایمیل میتونین پیام بدین hanoshkam80@gmail.com

واتس آپ پیام دهید خانم هانیه ۰۹۱۳۷۰۰۴۳۰۶

تا مبلغ ۳میلیارد تومان سرمایه گذاری میکنم. دوستان عزیزی که نیاز به سرمایه گذار دارند و طرح خوب و توجیه پذیر دارن با شماره ٠۹۲۱۶۷۷۶۵۹۱ از طریق واتساپ ارتباط بگیرن در خدمتشون هستم

محسن جان از شیراز با من تماس بگیر کاکو نه ایمیل گذاشتی نه شماره یکی بخواد باهات کارکنه چه شکلی باید ارتباط برقرار کنه۰۹۳۹۱۸۳۰۷۸۳

سلام من ایده خیلی خیلی زیاد داشتم اما پشتیبان نداشتم تقریبا نتونستم هیچ کدومو عملی کنم تو رشته‌ای هنری تقریبا از همه چی سر رشته دارم. الانم یه ایده برای راه‌اندازی خانه کودک دارم یه مقداری پول دارم. اما نمیدونم ازکجا شروع کنم خیلی از ایده هامو یه جاهایی گفتم. وباکسانی که درمیان گذاشتم آدمو دزدین 😔

سلام خرم اباد هستم مقداری سرمایه دارم مکان هم جهت اجرا دارم حدود ۲۰۰ متر اما ایده کاری ندارم کسی هس که ایده بده یا شریک بشیم تا ایده شو اجرا کنیم شماره جهت درخواست واتس اپ ۰۹۱۶۳۶۰۶۷۷۱

با سلام من اهل بوشهرم زمین کشاورزی همراه با آب چاه دارم دنبال یه سرمایه گذار برای ایجاد یه واحد پرورشی هستم اگر کسی هست تماس بگیره ٠٩١٧٧٧٧۶۴۶٢

سلام نمیدونم برای کسی جالب باشه ولی ایده ای دارم که توی شهر بجنورد اجرا بشه مطمئن باشید گیرا و بکره ولی بخاطر مشکل سرمایه حالا حالا ها نمیتونم همچین کاری رو راه بندازم و از اونجایی که بجنورد هر چند کوچیکه اما مردمش به تفریح و بیرون رفتن اهمیت زیادی میدن البته بگم بخاطر مجوز و گرفتن و …. هم مشکل داشتم که اونم بخاطر نبود پول و نکته مهمتر یه آشنا یا به قول معروف پارتی بود!
۰۹۱۵۴۹۱۶۷۴۹ رضایی

با سلام خدمت دوستان عزیز.اگه کسی سرمایه دارو ولو کم باهام در ارتباط باشه مطئن باشیدتضمینی به درامد میرسید.۰۹۳۷۰۷۸۵۲۸۷.همدان د استان های همجوار باشه بهتره

من یه کسب و کار جدید بلدم که با اسان ترین روش ممکن میشه پول بدست بیاری مناسب همه ی کسایی که سرمایه ی زیادی دارن ولی نمیدونن چیکار باهاش بکنن فرقی هم نداره اقا باشی یا خانم خیلی هم پر پرستیژه اگه خواستی بدونی و اطلاعات بیشتر بگیری به آی دی تلگرامم پیام بده
@amino1398

سلام ماچند نفریم در ورامین دنبال یه شغل برای خودمون هستیم اگر امکانش باشه بتونین راهنماییتون کنین ممنون میشم

سلام من جوانی از اصفهان هستم ی ایده واسه کار دهرم ولی سرمایه ندارم اگر کسی هست که میتونه کمک کنه به ایمیلم پیام بده ممنون

سلام من جوانی از اصفهان هستم ی ایده واسه کار دارم ولی سرمایه ندارم اگر کسی هست که میتونه کمک کنه پیام بده ممنون. hajarjavani75@gmail.com

سلام آقای جوانی
پیشنهادم اینه ایده ات رو کوچیک کن یعنی در ابعاد کوچیکتر پیاده کن و در ابتدای راه به هیچ عنوان به وام و فکر نکن

سلام دوستان بنده سرمایه گذار بنیان شهرستان های اورمیه و تبریز هستم
از دوستان خواهشمندم اگر مشکل سرمایه دارند به ایدی بنده پیام بدهند تا در عصر وقت جوابگو باشم @amirhossein_eyshi
ایده از شما سرمایه از من یاعلی

سلام
ایده ی خپبی دارم و البته تجربه ی صنفی
یک راه جدید برای ارائه محصول که خرید رو اسان و منافع دو طرف معامله به حد زیادی بالا میبره
میتونه در سطح کشوری اجرا بشه و حتی در استان
بنده از مازندران پیام میگذارم . سرمایه گذار میتونه منافع خوبی تو اینده این صنعت باشه
۰۹۲۱۱۸۰۹۲۹۶
ای دی تلگرام :
mehranliv@

سلام .قت بخیر
خیلی جالب بود. لطفا از این نوع مطالب بیشتر قرار بدین.

ممنون دوست عزیز که به سایت ما سر می‌زنید و نظرات خود را با ما به اشتراک می‌گذارید.

سلام وادب واحترام. من یک نویسنده وشاعر وایده پردازم .با۱۰جلدکتاب شعرودیدگاه ثبت شده و سابقه طولانی دربازارمشهد..من ایده های بزرگی ب ذهنم میاد درسطح کلان وهم سطح اسنپ وغیره..ولی نمیدونم ازچه کانال وچگونه ارایه کنم ک هم نظرسرمایه گذارروجلب کنه و هم منافع خودم رو تضمین کنه..اگه ممکنه راهنمایی کنید

سلام اقای عبادی عزیز لطفا یک راه ارتباطی از خودت بذار باهات ارتباط بگیرم من هم مشهدی هستم هم ایده دارم هم سرمایه و نکته دیگه هرکسی از مشهد هستش به من پیام بده کاری باهم انجام بدیم و هرکسی از شهر دیگه هستش میتونم در شهر خودش با اخذ قرارداد همکاری کنم
mohammadhile19@gmail.com

اگر کسی سرمایگذاری میخواد تا ۲۰۰ میلیون من در خدمتم ایده خود را به واتساپ۰۹۹۰۲۸۰۸۹۱۰ پیامک کنین مختصر بحرفیم

سلام دوستان ، بنده تهران هستم ، اگه از دوستان کسی باشه که ایده های خوبی داشته باشه ، بنده اماده همکاری و مشارکت و سرمایه گذاری می باشم .. لطفا به ایدی بنده @etemad-mo2 پی ام بدین ..

سلام و احترام خدمت اعضای محترم قابل توجه دوستان و همراهان گرامی چنانچه در بخش ایده و سرمایه گذاری نیازمند مشورت و مشاوره هستن در جهت ثبت حقوق مالکیت معنوی با شماره ۰۹۳۸۷۷۹۰۲۴۸ محمودی تماس بفرمایند.

سلام دوستان گرامی. بنده یک ایده بسیاربسیار بسیار فوق العاده دارم برای پولدار شدن.اصلا میتونم بگم حرف نداره .یک سری تحقیقات اولیه هم روش انجام دادم .اینکه اینقدر از ایده ام تعریف میکنم دلیلش اینه که هم خییییلی خاصه هم تا به حال به ذهن کسی نرسیده و هم در بازار به شدت نیازه و استقبال بسیار زیادی ازش خواهد شد.این ایده سرمایه اولیه حدود ۸۰ میلیون و سرمایه در گردش حدود ۱۵ میلیون میخواد و قول شرف میدم به محض انجام پروژه ظرف کمتر از سه ماه به سود بالای سیصد تا چهارصد میلیون خواهی رسید.قسم میخورم که جدی میگم. نه کلاه برداریه و نه کارخلاف. دلیل سود بسیار این ایده خلاقانه بودن بیش ازحد اون و نیاز شدید جامعه هست.این ایده هم سرمایه میخواد هم کمی پژوهش و یک رفیق که کنارت باشه و بخشی از کاز رو بر عهده بگیره.به شرافتم قسم شاید بهتر از این ایده تابه حال شاید نه شنیده باشم و نه دیده باشم. نگران نباشید این ایده قابلیت اجرایی داره اونم تقریبا به راحتی چون خودم اول اینو میخواستم انجامش بدم حتی چند ماه زمان گداشتم و به نتایج خوبی رسیدم اما چون نه پولشو داشتم و نه شرایطشو به دلیل مشکلات خانوادگی بنابراین ناامید شدم. ولی دوس دارم یک تیم اینو انجام بده البته تنهایی ام میشه انجامش داد.من میخوام ببینم که این ایده چند جوونو میلیاردر میکنه .بخداوندی خدا قسم راست راستشو میگم. احتمال شکست در این ایده به دلیل خلاقیت بالا و بازار نیاز صفر درصده.باقطعیت میگم. حتی با چند نفر از صنوف مختلف بطزر غیر مستقیم صحبت کردم و بازخوردشو به شدت عالی دیدم.این ایده رو میفروشم به بالاترین قیمت پیشنهادی.این شماره تماس و ایمیلمه. مختلف ضمنا آدم کم تجربه ای نیستم و یا اینکه بازاری نباشم. خودم فنی و بازاری ام و صد ها ایده که حاصل سالها تجربه و پژوهش تو زمینه های مختلف هست رو پیدا کردم ولی این ایده گل سر سبد ایده های دنیاست اونم در شرایط حال حاضر که احتمال شکست ایده ها زیاده.(وقتی ایده رو بشنوید فقط شاید دوماه تا میلیاردر شدن فاصله داشته باشید.فقط باید کاراتونو دقیق انجام بدین و آماده توزیع اون به بازار بشین تا وقتی شروع کردین یکهو بازارو قبضه کنین و جایی برای رقیب نمونه وتا بخواد رقیبی پیدابشه سودتونو کرده باشین و تمام.بخداشبها و روزهای زیادی اشک ریختم و تلاش کردم و ازخدا خواستم یه فکری به سرم بندازه. تا اینکه یک روز از یه موضوع ساده جرقه ای خورد که دیگه… من این ایده رو به بالاترین قیمت و با ضمانت می فروشمش . حتی کمکشم میکنم تا مطمئن بشه ولی فقط یک هفته برای پیشنهادهای مختلف صبر میکنم تاببینم بالاترین پیشنهاد چیه.بعد به بالاترین می فروشمش.پایه ایده رو هم سه میلیون انتخاب میکنم .البته اگر این ایده به دهن خیلی از کسایی که میشناسم میرسید پایه رو از بیست میلیون شروع میکردند . چون دوسه ماهه میلیاردرشون میکنه.ضمنا قیمت هایی که من گفتم برای شروع این کار مربوط به حدود چهار ماه قبل هست زمانی که خودم پژوهش میکردم اما الان شاید حدودا ده پونزده درصد رفته باشه رو قیمتش. الان گفته باشم که باز نگین نگفتین. و ضمنا من این ایده رو توی چند گروه تلگرامی و ساست مختلف بازار یابیش کردم و همینارو اونجاهم گفتم و از همین امروز کسانی که خواستند ایده رو داشته باشن شروع کنن به پیشنهاددادن. خب…. بسم الله اینم شمارمه ( ۰۹۳۶۶۵۲۵۶۴۷ خسروی) و اینم ایمیلمه vahid3150vahd@gmaii.com

اگه نفرختی بیا سرمایه گذاریش با من اگه صفر تا صد عملی شدن و پیاده سازیش رو بلد باشی.
dehkhoa@gmail.com
۰۹۱۳۵۴۴۴۸۳۰

سلام من دنبال ایده برای سرمایه گذاری هستم البته ایده بکر

با عرض سلام خدمت دوستان بنده تهران هستم نیاز به ایده دارم به صورت شراکتی یا خرید ایده در خدمت شما دوستان هستم ۰۹۱۲۵۳۹۴۲۷۲قنبری درصورت تمایل تماس بگیرید یا ایمیل
morteza64353@gmail.com

سلام وقت بخیر
دوستانی ک ایده خاصی دارند ما ازشون میخریم
به شرطی ک ایده ای ک میدن برای شرکتی ک من میخوام قابل قبول باشه
Fereshte6944@yahoo.com
این ایمیل هست ک دوستان صاحب ایده میتونن ارتباط برقرار کنن

سلام به دوستان
من در شهر ونکوور کانادا زندگی می کنم و به عنوان مهندس مکانیک در یکی از شرکتهای بزرگ ساخت کشتی مشغول هستم. اما حوزه اصلی فعالیت ام در خصوص استارت آپ و کارآفرینی در ونکوور و شهرهای اطراف. تضمین کار به این صورت می باشد که پول شما در اکانت تراستی یا صندوق امانتی خواهد بود تا کار شما تایید و یا انجام شود. در صورت موققیت پول واریز می شه و الا تراستی ا‌کانت پول شما رو برگشت خواهد داد.

۷۷۸
۶۸۳
۴۰۰۷

سلام من توکارساخت دستگاه سری تراش تجربه دارم سودش چون فنی خوبه۰۹۱۹۰۱۲۹۰۷۸

سلام دوستان اگر کسی ایده ای .یا فکری جهت راه اندازی کاری رو داره .من تو لاهیجان .یا لنگرود .با سرمایه تا دویست در خدمت هستم

سلام دوستان من روزی صد ها ایده بکر درجه ۱ به ذهنم میرسه و از کودکی هم همین بودم و تشخیص بیش فعالی دادن
و قرص ها بد ترم کرد لطوری که الان که دارم اینو مینویسم ۴ شبه که نخوابیدم و یکی از کارهام به سود دهی رسیده
الان یه ایده فوق العاده دارم که تا ماهی ۱۰۰ میلیارد هم میشه دراورد
والبته خیلی سادس و نیازی بکار خیلی خاصی نداره
البته سرمایه میخواد و اون سرمایه قرار نیست بدین دست من
سرمایه در حد تبلیغات شدیدا گسترده و استخدام نیرو همین
که از دست خودم بر نمیاد ایده بشدت سادس و بی زحمت

ایده های بینهایتی دارم اگه نیاز دارید پیام بدید بهم راهنمایی تون میکنم ولی شراکت فقط تو زمینه فعلی خودم
ایده و مشاوره بهتون میدم فقط ۱ نفر اونقدر که بعد یه مدت دیگه ار ایده البته ایده عملی ایده ای که مطابق قوانین
شرایط . اوضاع مالی باشه و قابل اجرایی وگرنه اون میشه رویا پردازی

اقا یوسف که گفتی ۲۰۰ تومن داری تو لاهیجان بیا بهت بگم چیکار کن ۲۰۰ تا نمیخواد من با ۲۰ میلیون بهت ایده میدم که اگه خوب باشی وخستگی ناپذیر ۳ تا ۴ ماه ۲۰ تومن میشه ۲۰۰ دوباره تکرار کنم من نمیگم سرمایتو بده دست ما من میکم با سرمایت برو فلان حرکت رو بزن
==دوستانی که خارج ایرانن اروپا امریکا کانادا حتما اگه توانایی مالی در حد عادی برای سرمایه گذاری
یا توانایی مذاکره بازاریابی یا اصلا روابط و اشنا دارن و یا در زمینه وب عالی ان یا مهارت جایگاه خاص دیگه
اصلاع بدن یه حرکت توپ زدم دیگه ایده نیست بازار و مقدمات فراهمه و کسی نمیتونه سهم کسی رو برداره همه شرکیم

چقدر خوشحال شدم این سایت رو دیدم یه عمردنبال کسایی بودم که بگن ایده میخواهیم

فقط لطفا عزیزانی پیام بدنکه واقعا دنبال ایده و زدن یه حرکتی ان برای شوخی نباشه و سرگرمی
۰۹۱۲۰۷۴۶۲۳۶ واتس اپ آمین
Aamin.Azad2020@yahoo.com
در ضمن ۶ تا طرح اختراع هم ثبت کردم که مالکیت معنوی شون رو بگیرم
فقط یه اشااره به این که تولید کاغذ بدون بازیافت و بدون قطع درخت تا حدود ۲۵ درصد نیاز رو پاسخ گو هست
ازمایشاتشم دو سال پیش تموم کردم این طرح رو نه بیان میکنم ه میفروشم مگر با کسی که اعتبار بسیاری داشته باشه

فقط قبلش بگید که ایده / تماس هم مشکل نداره فقط بی نهایت تماس دارم تو روز در زمینه های بشدت بی ربط بهم
قبلش بگید که یادم بیاد

Aamin.Azad2020@yahoo.com
اینو دلم نیومد نگم همیشه سنگ بزرگ نشانه نزدنه من روزی ده ها مشتری دارم گه مثلا میگه چندتا روزانه تامین میتونی بکنی از این لوارم میگم ۱۰ هزارتا
بعد میگه ه من زیر میلیون تا کار نمیکنم
وقتی بگید که میلیون ها و میلیارد ها خرج میکنم که یبار یه ۵۰ هزار تومنی خرج کرده باشی برای ایدت یا راه اندازی ایده

سلام
من توی شهر اصفهان یه کارگاه تولیدی صنایع فلزی مدرن با کلیه تجهیزات دارم اگه کسی ایده ای برای تولید و ساخت دستگاهی داشته باشه حاضر به شراکت هستم ، سعیدرضا ۰۹۱۳۱۱۵۴۷۵۹

سلام
حاظر به سرمایه گذاری در ایده ای که واقعا منطقی و گیرا باشه هستم
واتساپ بیزینس ۰۹۳۹۸۹۱۸۷۳۱

سلام من یک ایده بازاریابی بینظیر دارم که اگه بگیره سود اولیش خیلی بالاست و کار هم به صورت خیلی آسونه و کاملا قانونی نیاز به حامی دارم کسی بود خودشو معرفی کنه لطفا
شماره من در واتساپ ۰۹۰۱۴۹۶۸۸۲۴

ایده ای که من دارم خیلی بزرگه و نیاز به سرمایه گذار داره و یه تیم از تمام شهر ها اگه سرمایه ءذار بود لطفا خودشو معرفی کنه
اینم شمارم
۰۹۰۱۴۹۶۸۸۲۴

سلام..
سرمایه زیادی به دستم رسیده اما نمیدونم چطور و در چه موردی سرمایه گذاری کنم..اگر ایده ی واقعا خوبی داشته باشید همکاری رو شروع میکنیم
شماره واتساپ ۰۹۳۶۶۵۴۳۶۳۵

سلام وقتتون بخیر بنده کورین کار هستم
تمام دستگاه های کورین رو دارم و حتی بیش از ۷ سال تجربه کورین و کابینت دارم ، نیاز به سرمایه گذار دارم برای خرید دستگاه های کابینت و cnc و…
تقریبا ۴۰۰ میلیون لازم دارم و شراکتی میخوام کار کنم
همونطور که گفتم دستگاه های کورین خودم دارم و فقط کابینت رو میخوام شریک بشم
کارگاه هم دارم
سرمایه گذار با ۴۰۰ میلیون یا ۳۰۰ میلیون واتساپ پیام بده
۰۹۲۲۰۳۴۳۳۴۲
تهران هستم

سلام من اطراف مشهد ۷۰۰۰مترزمین دارم اگه کسی کاری میتونه انجام بده یا ایده ای داره من درخدمتم

سلام من نیازمند یک ایده با سرمایه کم هستم ی فضای ۱۰۰متری هم دارم شهر محل سکونت همدان اگ کسی ایده داشت تماس بگیره۰۹۹۱۰۶۱۹۵۴۱یاب آیدی زیر درتلگرام پیام بدهritoonbastan

سلام خدمت صاحب ایده ها و سرمایه گزاران محترم
صالح هستم، بازاریابی و فروش رو بلدم
ساکن استان همدان
۰۹۳۵۹۸۰۲۳۳۱

mosaleh.at@gmail.com

instagram & telegram: saleh_asgari_t

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *