کمپین شکست ناپذیرم

بررسی کمپین” شکست ناپذیرم ” سان استار

سان استار به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان آبمیوه‌های طبیعی در ایران می‌باشد. شرکت زرین جم مارینا در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و با راه‌اندازی کارخانه‌ای به مساحت بیش از صدهزار متر مربع در شهر صنعتی کاوه در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید.

ورود به بازار سان استار مصادف با یکه‌تازی برند سن ایچ در صنعت نوشیدنی- آبمیوه- بود. در طول سال‌های اخیر برند سان استار توانسته است سهم بازار قابل توجهی از بازار نوشیندنی- آبمیوه- را در اختیار بگیرد. سان استار با اتخاذ استراتژی‌های مناسب به عنوان یک برند موفق در صنعت آبمیوه جایگاه مناسبی در ذهن مخاطبان به دست آورده است.

بهترین خودت باش

سان استار موفق است…

موفقیت به معنی اول بودن، بهتر بودن یا بالاتر بودن نیست بلکه به معنی این است که ” بهترین خودت باش”

برند به عنوان سازمان

ماموریت ما این است که به طور مداوم به دنبال فرصت های بالقوه بر اساس نیازهای مردم باشیم و می خواهیم همه در سراسر جهان، محصولات و خدمات جدید ما را با بیشترین ارزش و بالاترین سطح از کیفیت ادراکی از برند ببینند و این کمکی است برای مردم تا زندگی سالم تر و شادتری داشته باشند.

برند به عنوان شخص

شخصیت برند سان استار:

  • سان استار جوان و سرزنده است: سن برای ما یک عدد است. ما فکر می‌کنیم جوانی نیرو و روحی است که باعث می شود ما یک شخصیت ویژه داشته باشیم. نیروی جوانی یک محرک است که شما را به سمت اهدافتان هل می دهد.
  • سان استار نوآور و به روز است: ما از ایده‌های جدید استقبال می کنیم. ما به این موضوع معتقد هستیم که هر کسی قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای دارد که می تواند آنها را به نمایش بگذارد.
  • سان استار سالم است: ما به بدن و به سیاره خود اهمیت می دهیم.

برند به عنوان محصول

  • سالم است: ما محصولات متفاوتی برای گروه های مختلف مردم داریم. بنابراین اگر مصرف کننده مریضی خاصی داشته باشد و یا رژیم خاصی را دنبال کند ما یک آبمیوه ۱۰۰ درصد را پیشنهاد می دهیم. سطح تحرکات روزانه کودکان و نوجوانان بالا است و آنها به انرژی بیشتری نیاز دارند برای همین ما نوشیدنی را پیشنهاد می دهیم که کمی شکر به آن اضافه شده است.
    بنابراین غذاها و نوشیدنی های سالم الزاماً رژیمی نمی باشند.
  • ‏ نوآور و به روز است: ما روندهای جدید در دنیا را دنبال می کنیم. ما تکنولوژی های جدید، طعم های جدید و کاربردهای جدید را به عنوان اولین شرکت در صنعت آبمیوه در ایران معرفی می کنیم. محصول و بسته بندی جدید ما (کامبی دام) نمایانگر این ادعا می باشد.

کمپین‌های سان استار

برند سان استار در طول سال‌های اخیر کمپین‌های موفق متعددی را برگزار کرده است که با استقبال خوبی از سمت مشتریان مواجه شده است. کمپین‌های تبلیغاتی برگزار شده توسط سان استار به خوبی برنامه‌ریزی و اجرا شده است. پارامترهایی مانند زمان‌بندی مناسب، محتوای جذاب، انتخاب درست مشتریان مخاطب و هدف و در نهایت اندازه‌گیری و بررسی عملکرد دستاوردهای کمپین‌هایی که برگزار شده‌اند.

کمپین شکست ناپذیرم

کمپین جذاب شکست ناپذیرم با محتوای مناسبی که توسط سان استار و کاربران آن تولید شده است توانسته به اهداف بازاریابی از پیش تعیین شده آن دست یابد.

در این کمپین از مخاطبان خواسته شده است تا تجربیات و قصه کام‌بک( Come Back ) خودشون را توصیف کنند.

این کمپین با پیام: به بازی برمی‌گردم چون شکست ناپذیرم شروع شده است و تا آخر بهمن ماه ۹۶ ادامه دارد و افرادی که قصه‌های جذابی از برگشت از یک شکست در زندگی شخصی‌شان دارند می‌توانند با تهیه یک فیلم یک دقیقه‌ای در این کمپین شرکت کنند و جزء برندگان باشند.

جوایز کمپین شکست ناپذیرم

  • ۱۰نفر برتر میتوانند برنده خوش شانس سفر به روسیه باشند و از تیم ملی ایران حمایت کنند.
  • از میان داستان‌های ارسالی برتر ، ۲ مورد انتخاب میشن تا ویدیو مستند آن‌ها ساخته بشه.

سان استار همواره در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خود، توانسته است بر ارزش‌ها و اعتقادات خود پایبند باشد و برند به عنوان شخص، سازمان و محصول را به خوبی به مشتریان منتقل کند.

محتوای کمپین شکست ناپذیرم

خیلی از ما توی زندگی تا مرز تسلیم‌شدن و پذیرفتن شکست پیش رفتیم اما یه لحظه با یه انگیزه و یه تصمیم به بازی برگشتیم و نتیجه رو تغییر دادیم.

اگر تو هم، توی زندگیت کام‌بک کردی و بازی باخته رو بردی ، باور داشته‌باش که یک شکست‌ناپذیری وَ …

استفاده مناسب از اینفلوئنسرها در کمپین‌های تبلیغاتی

برند سان استار همواره در تبلیغات و برنامه‌های بازاریابی خود از افراد محبوب- اینفلوئنسرها- به خوبی استفاده کرده است. بی شک یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های نسل جوان سیروان خسروی است که سان استار در کمپین‌های مختلف توانسته است با کمک و همراهی این ستاره محبوب موسیقی مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

در کمپین شکست ناپذیرم حمیدرضا صدر، کارشناس و مفسر محبوب فوتبال به عنوان اینفلوئنسر در تیزرهای تبلیغاتی سان استار نشان داده می‌شود. حمیدرضا صدر با سادگی، صراحت، صداقت و البته تخصصی که دارد مخاطبان بسیار زیادی میان علاقه‌مندان به فوتبال دارد به طوری که گزارش‌ها و متن‌های نوشته شده توسط این کارشناس خبره در سایت پربازدید ورزش سه، از پربازدیدترین مطالب منتشر شده در وب‌سایت می‌باشد.

یکی از منحصربه‌فردترین کام‌بک‌های دنیا

در صفحه اینستاگرام سان‌استار، ویدوئوهای شرکت‌کنندگان در کمپین شکست ناپذیرم انتشار یافته است. دربین ویدئوهای منتشر شده یک نمونه از منحصربه فردترین کام‌بک‌های دنیا توسط خانم اپرا وینفری بیان می‌شود.

اپرا وینفری ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی تبار قرن بیستم که به عنوان تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه فعالیت می‌کند. وی برنده جایزه اسکار و نامزد جایزه گلدن گلوب فعال می‌باشد.

اپرا وینفری تا ۱۴ سالگی مشکلات بسیاری داشت. اختلافات خانوادگی، مصیبت‌های پی در پی و ضربات مهلک، اما در ۱۴ سالگی بود که تصمیم گرفت برگردد و یک مسیر طلایی از موفقیت را پی بگیرد. از آن سن او خود را ملزم به این کرد که هر هفته یک کتاب بخواند و خلاصه‌ای درباره‌ی آن بنویسد، همین شد که در ۱۷ سالگی گزارشگر رادیوی محلی شد و سپس در دانشگاه به تحصیل در رشته هنرهای نمایشی پرداخت. او اکنون یکی از مشهورترین مجری‌های تلویزیونی دنیاست و عده‌ای معتقدند در انتخابات آینده، اولین رییس جمهور زن در آمریکا خواهد بود.