امکان جدید اینستاگرام : از این پس با استوری نظرسنجی برگزار کنید!

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام، بخش استوری خود را فعال‌تر و جذاب کرده است! از این پس با اضافه کردن استیکری به نام Poll یا همان نظرسنجی می‌توانید نظر مخاطبان خود را درباره استوری که قرار داده‌اید بپرسید و نظرسنجی اینستاگرام برگزار کنید!

شیوه برگزاری نظرسنجی اینستاگرام :

نظرسنجی اینستاگرام
نظرسنجی اینستاگرام

اضافه کردن نظرسنجی به بخش استوری اینستاگرام مانند دیگر استیکرهای اینستاگرام است با این تفاوت که بعد از کشیدن و انداختن آن روی تصویر جزییات نظرسنجی مانند سوال و گزینه‌ها از شما پرسیده می‌شوند.

گزینه های نظرسنجی اینستاگرام را به آن اضافه کنید!

کسانی که استوری شما را تماشا می‌کنند می‌توانند با کلیک روی یکی از گزینه‌ها نظر خود را ثبت کنند و شما با باز کردن لیست تماشاگران استوری به سادگی نتایج نظرسنجی را ببینید.

نتایج نظرسنجی در اینستاگرام به راحتی قابل مشاهده است!

این ویژگی جدید اینستاگرام نوع جدیدی از تعامل را ایجاد می‌کند که بسیار جذاب است و مطمئنا کسب‌ و کار ها می‌توانند بهره‌ برداری بسیار زیادی از آن کنند.  آن‌ها می‌توانند نظر مخاطبان هدف خود را  درباره محصولاتشان بدانند و مهم‌تر از همه اینکه به میزان تعامل مخاطب با حساب کاربری شان پی ببرند.

رستوران‌ها به مقایسه غذاهای خود خواهند پرداخت، مدل‌ها تیپ‌های پوششی خود را به معرض مقایسه خواهند گذشت، تولید کنندگان و رسانه‌های گجتی به مقایسه و بررسی گجت‌ها خواهند پرداخت و هزاران استفاده دیگری که از این ویژگی جدید صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این مطمئنا این ویژگی جدید باب بسیاری خلاقیت‌های جدید را برای برندهای خلاق در اینستاگرام باز خواهد کرد و همچنین ارتباط دو طرفه طرفداران ستاره‌های اینستاگرامی را بیش از پیش خواهد کرد.